Wateroverlast in Thailand !!!!

Ik heb 2 uur geleden de reserveringslijn van Eva Air gebeld en kon kosteloos annuleren. Was gisteren door hoofdkantoor besloten. Normaal had het 150 euro per ticket geweest.

Zou heel soepeltjes zijn van ze :dope::chin:

Zeker erg netjes. Het liefst zo snel mogelijk annuleren, maar morgen was ook geen probleem. Voor iedereen die er wat aan heeft Tel. nr. van de reserveringslijn van Eva 020-5759168. Zijn er nog mensen die ondanks de slechte berichten dit weekend in Bangkok verblijven?

Ik hou het in de gaten maar voor nu ziet het er niet heel slecht uit dus blijf aankomend weekend in bangkok

Je kan inderdaad kosteloos annuleren bij eva air. Gisteren zijn wij gebeld of we gingen of wilden annuleren . Wij gaan gewoon donderdag weg. We hebben 4 dagen Bangkok staan, we zouden met andere mensen gaan die nog nooit in Thailand geweest zijn, deze hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid te annuleren. We vliegen dinsdag door naar phuket, als het in Bangkok niet goed is gaan we waarschijnlijk deze dagen naar Jomtien ( 2,5 met de taxi of bus. ) Als er onderwacht toch niet geland kan worden op Bangkok wordt er waarschijnlijk op Phuket geland. Maar bij eva air gaan ze er van uit dat er geen enkel probleem met het vliegveld is.

Ik vindt het wel een prima service van Eva AIr.

heb vernomen dat BK airways ook gratis tickets omboekt of annuleerd .

WIj vliegen waarschijnlijk direct door naar Phuket en doen dan de laatste 4 dagen van onze vankantie 4 dagen Bangkok. 16-19 november.

Ik vlieg donderdag met China airlines, via Fox. Fox bood ons aan eventueel eerst naar Jomtien te gaan en daarna de situatie in Bangkok te bekijken. Eigenlijk hadden we eerst 3 dagen Bangkok en daarna 12 dagen Jomtien geboekt. Nu beginnen we in Jomtien en daarna eventueel in Bangkok.

Hallo!

Aanstaande donderdag vliegen we met Emirates richting Bangkok.
Ik heb zojuist even Emirates gecontacteerd om informatie in te winnen over de situatie…
Op dit moment zijn er nog geen beperkingen en gaan alle vluchten gewoon door.
Als we willen kunnen we maximaal 10 dagen later vertrekken zonder bijkomende kosten.
Ik zie dat eigenlijk niet zo zitten aangezien we alles al geregeld hebben (hotels, binnenlandse vluchten, ziekenhuisafspraak enz.enz.)…

Mocht de situatie echt uit de hand gaan lopen, neem ik eens contact op mijn met reis-/annuleringsverzekering. Kijken wat zij kunnen bieden.

Andere mensen nog updates?

Ik vlieg a.s. donderdag met Eva Air naar Bangkok. Was in eerste instantie van plan om een paar dagen in Bangkok te blijven. Heb vandaag een binnenlandse vlucht naar Phuket geboekt. Vlieg dezelfde dag (28-10) om 19.00 door. Toch het zekere voor het onzekere…
Vind het allemaal wel spannend!

Welke maatschappij heb je geboekt? Zit net bij bangkok airways te kijken rond 8 uur. 6000 bath voor 2.

Dat is niet duur, air asia 7000 bath 2 personen.

Is wel enkele reis. Wil 2 weken op phuket/koh phi phi/koh lanta blijven. Daarna auto huren op Phuket en in een week richting Bangkok rijden. Laatste 3/4 dagen in Bangkok. Zal tegen die tijd toch wel een keer opgedroogd zijn.

Ik vlieg met Air Asia en heb 2433 TBH (1 persoon) voor een enkele reis betaald.

Beter gedaan dan mij:) Hoe laat vlieg je?

19.00 uur, dus wel even paar uurtjes wachten maar ben dan rond 20.30 op Phuket.

:chin:De laatste berichten hier op de radio(nederland) zijn dat Bangkok toch iedereen last gaat krijgen van (veel) water:THAILAND::cambodia:

©RichardBarrow

Begint nu toch echt wel spannend te worden… Misschien toch maar direct proberen door te vliegen naar Chiang Mai.

Bangkok to the Edge of the Flooding - 25 October 2011 - YouTube!

Geen idee waarom het filmpje niet rechtstreeks hier komt te staan…
Is een goed filmpje over de wateroverlast.

@George/Dave indien mogelijk aanpassen?