Elk jaar waag ik een gokje aan het einde van het jaar, dit keer is de jackpot** 25,7 miljoen euro… **
Wat zou jij doen als je zoveel geld zou winnen???:cheer:
We hebben natuurlijk allemaal een aantal standaard antwoorden, maar fantaseer eens en schrijf dan op wat jij zou doen!!!
Ik koop ook altijd aan het einde van het jaar een …lot en ik heb altijd gezegd als ik zo’n grote prijs zou winnen zou ik sowieso geld aan mijn moeder en broers met hun gezin geven. En een goed doel steunen, maar daar moet ik dan eerst heel goed over nadenken welke dat zou worden. Waarschijnlijk zal ik zelf gaan verhuizen, nieuwe auto en ik denk ook wel een huis in buitenland. En uiteraard zou ik in zo’n situatie ook G. tot in de afgrond verwennen…hihi. Maar gelukkig blijven het maar dromen…
Ik zou eigenlijk sowieso liefst win for life winnen, hier in België is dat zo’n lotje waarmee je -als je wint- maandelijks 2000 euro krijgt. Lijkt me veel minder riskant en aangenamer dan in één keer 't groot lot te winnen.
Alleszins… de hele boel op een rekening zetten en er een maand afblijven en even bekomen. En dat tegen NIEMAND zeggen.
Dan in Antwerpen gaan shoppen met een kar achter mij om alles in te leggen
Dan stilaan uitkijken voor een mooi huis dat volledig naar mijn goesting is dat ik dan zou kopen.
En dat zal het zowat zijn denk ik, nadien zou ik zeker blijven werken voor het sociaal contact (maar misschien iets rustiger), ik zou minder kijken op wat ik uitgeef in de supermarkt bv., maar zou geen zotte dingen doen.
Het enige zotte wat ik ooit wel zou willen is een binnenzwembad :vak02:
en alle landen bezoeken die ik ooit zou willen bezoeken (Japan, Vietnam, Amerika, Australië etc…) en UITERAARD op maandelijkse basis bij m’n schatje gaan :wub:
… maar misschien moet ik maar eens beginnen met een lotje te kopen
Hmmm zou denk me ouders en broer wat geven en vrienden ergens mee naar toe nemen.Een appartementje of huisje in Turkije ook altijd lekkeren natuurlijk een groter huisje hier.Maar zou ook wel blijven werken denk.
Toen ik jaren geleden nog in een sigarenzaak werkte hebben we een lot verkocht waar op koninginnedag bijna 11 miljoen gulden opviel,meisje wat toen net 20.
Jeetje wat een vraag Ik zou dan toch eindelijk een bankrekening openen voor me dochter wat ik nog steeds niet gedaan heb en daar een groot deel opzetten zodat ze altijd kan studeren wat ze wil, en later dat geld besteden zoals ze dat zelf wil in gedeeltes
Verder een huis waar ik me fijn voel een gezinshuis dicht bij het strand waar je kan genieten van de frisse zeelucht en de kind(eren) kunnen spelen en zwemmen.
De rest weg zetten en besteden aan de extra dingen zoals vakanties of mooie kleding wat misschien normaal niet mogelijk zou zijn of lastiger is.
Ze zeggen wel geld maakt niet gelukkig maar als je dan iets kan creeeren waar je heel blij van wordt maakt het je toch enigsinds gelukkig denk ik zo
Ik ga eerst 10 miljoen verdelen onder mijn vader moeder zus en familie van B. dan heb ik nog genoeg over voor een vakantie huis in turkije en een huis in nederland. wat daarna nog overblijft zet ik weg en doe gewoon bij mijn normale loon 300 euro extra zodat ik ook leuke dingen kan doen!
** maar fantaseren mag dus wie weet koop ik wel een prive vliegtuig met piloot in dienst zodat ik altijd even naar askim toe kan gaan in het weekend :D:D:D:D
**
**
Ooooh dat is een geweldig iddeee!!! Maar dan zou je’m toch zeker wel delen met iedereen hier tegen een kleine tegemoetkoming? >>> dat zou super zijn fantasie slaat al helemaal op hol
Ik had eigenlijk verwacht dat hier een boel fantasieen naar boven zouden komen, maar ik ben denk ik 1 van de weinige die hier over droomt hahhaa
misschien zou ik wel een hotel kopen in een toeristen gebied en die helemaal opzetten en dan dus van mei tot oktober in turkije zijn en de rest van het jaar lekker in nederland vrijwilligers werk doen. Mijn askim kan dan het turkse personeel aansturen en ik kan makkelijk contact leggen met de hollanders en zo zouden we een leuk hotel hebben waar we samen kunnen werken!
Ik kan er ook heerlijk over dromen Mutlu…en ik zou ook zeker iets opzetten in Turkije en zorgen dat G. een goede toekomst tegemoet kon gaan…met of zonder mij. Maar ik zou ook zeker blijven werken en niet de hele dag thuis gaan zitten…Maar ik vind het ook moeilijk om er over te dromen omdat je eigenlijk niet echt kan beseffen nu hoeveel geld het is…
angela het is gewoon heeeeel veeeeel geld en dat huis in nederland en hotel in turkije kan volgens mij heel best, maar je moet wel een gedeelte vast zetten, zodat als het allemaal verkeerd gaat in turkije je altijd iets hebt om op terug te vallen, maar lekker dromen mag en kan altijd toch!
Ik geef alle asielzoekers die nu in België dakloos zijn een dak boven hun hoofd en eten en drinken en kleding! (dat is echt het eerste dat ik zou doen moest ik NU dat geld winnen…)
Daarna koop ik me een huis (villa) in Turkije mét zwembad liefst ook met meerdere kamers, zodat ik nog kan verhuren ook!
Verder zou ik hier in België ook een huis kopen, waar men askim eventueel een eigen zaak kan beginnen !!
Dat volstaat om te beginnen haha! De rest zet ik opzij !
dat is mooi van jou fieeh! Er zijn zoveel goede doelen ik zou zeker ook daa in investeren, maar ik zou niet weten welke, misschien dat ik dan wel mee zou doen aan het programma secret millionair ofzo, zodat je echt persoonlijk weet waar je geld heen gaat en je het ook zelf kan overhandigen!
Ik moet daar heel goed over nadenken of ik goede doelen zou schenken…En dat om de doodeenvoudige reden omdat ik de laatste tijd best teleurgesteld ben in dat hele gedoe. Je gaat steeds meer horen dat de “bazen” van de goede doelen zelf tonnen per jaar verdienen en ik heb daar ontzettend veel moeite mee. Ik zou denk ik eerder zelf op onderzoek uitgaan om dan degene die het nodig hebben deze te voorzien…
precies dat heb ik dus ook vandaar dat ik zei dat ik hetzelfde zou doen als die secret millionairs op die manier weet je naar wie het gaat en waar het aan besteed wordt!
Fieeh voor mijn familie geld hetzelfde dus vandaar ook bij mij niet vermeld Angela wat goede doelen betreft ben ik het met jou eens ik zal zeker het een en ander weg geven maar persoonlijk dan weet je waar het terecht komt. Denk wel dat ik een aantal vrienden om me heen die het niet breed hebben zeker zou helpen!!!
In mijn geval ik heb een kindje en dan is dat toch het eerste waar je aan denkt om die gewoon een iets makkelijker en comfortabel leven te geven. Ik denk dat ik me leven zou doen zoals ik het nu doe en met de plannen die ik nu ook al heb alleen met een stuk meer luxe om me heen en me man en kind(eren) en dan is het voor mij goed heel simpel misschien maar voor mij het belangrijkste
Verder droom ik eigenlijk nooit van zoveel geld winnen en wat ik dan zou doen hahaha sorry mutlu