55 tot 65 m2 met 5 personen, dat zal best leuk worden
Voor 3 man heb je gewoon minimaal een 3 kamer appartement van pak hem beet 80 m2 nodig. In een goede wijk begint ligt dat ongeveer tussen de 1000 en 1500 dollar en dan zit je op de 250 en 350 euro die ik zei
Laatste app. van die pagina had ik. Is wel dus 100us duurder geworden, maar was zo top! Had zelfs mn eigen inloopkast en voor 3 pers echt groot zat. Het is een normale afmeting van een flat. En je bent toch veel buiten.
Iedere ochtend lekker op het terras ontbijten en aan het eind van de dag een liter Quilmes voor 12 peso bij de buurtkroeg. Echt een super wijkje.
Ze hebben trouwens ook goedkopere. Hangt af van de barrio. En ze hebben goede service. Ophaalservice van en naar het vliegveld, je kunt er laptops huren en ze regelen excursies.
En Fernando, hij wil voor 3 personen en wij waren met zn tweetjes. Dus niet altijd zo negatief
Pfff ik zei toch niet dat het niet zo was?
Er komt idd 25 us dollar adm kosten bij maar dat is alles.
En 3 jonge jongens kunnen ook goedkoper wat huren bv in San Telmo of zo. Er zijn zat goedkopere.
Jeroen, succes met alles en laat even weten wat je gaat doen!
Ik zit nu zelf voor 5 maanden in Argentinie, waarvan ik 4 maanden bezig ben met afstuderen en de laatste maand ga reizen door de noorden, waarbij ik of Brazilie of Bolivia en Peru meepak. Het kan in BA allemaal meevallen met de kosten en het is maar net wat je wilt en hoe goed je zoekt.
Mijn ticket heeft 839 euro gekost, Brussel via Washington naar Buenos Aires, ik vond de wachttijd van 7u in Washington geen probleem, aangezien ik zo lang in BA verblijf maken die paar uurtjes ook niks uit.
Ik huur zelf een kamer in een appartement waarvoor ik 300 euro per maand betaal. Hier moet je ook wel op rekenen. Dit is een van de goedkoopste mogelijkheden. Als je een appartement met meerdere mensen huurt kom je ook uit op dit bedrag. Ik zit 2 blokken van Palermo Soho vandaan in een super mooi autentiek huis en super huisgenoten!
Qua eten kan je het zo duur en zo goedkoop maken als je wilt. Als je alles in de supermarkt koopt ben je zo´n 60 / 70 pesos per week kwijt (delen door 4,5). Ga je uiteten dan kan dit voor 30 pesos, (drinken, hoofdgerecht, nagerecht) maar ook voor veel meer! Die 30 pesos heb ik trouwens betaald bij een erg leuk restaurantje in Palermo Soho, dus zelfs in een van de ‘duurdere’ buurten van BA is dit allemaal mogelijk!
Ik ben hier nu bijna twee weken en heb nog zoveel niet gezien, maar het geeft al aan dat als je een beetje oplet de kosten best wel meevallen!
Ik koop daar alles behalve groente en fruit, dat doe ik bij een klein winkeltje gelegen naast mijn appartement.
Daarnaast vind ik het bijzonder vervelend dat jij commentaar heeft hier op het forum op alle andere reacties die er worden geplaatst. Het is niet voor niks een forum, iedereen kan hier zijn mening geven. Niemand hoeft hier gelijk te hebben, het is een plaats om ervaringen te delen. Hopelijk zijn al die meningen en ervaringen bruikbaar voor de topicstarter die hier zijn conclusies uit kan trekken.
Je zegt het zelf al, iedereen kan een mening hebben…
Ik weet niet wat jij koopt maar als ik 4 flessen Cola, 2 flessen water, een paar zakken chips, 4 paty´s, een zak brood en wat yogurtjes koop zit ik al aan 70 peso en daar kan ik geen week van leven.