Hallo alle BsAs-liefhebbers,
ws een veelvoorkomende vraag, die vast al eens is gesteld, maar ik hoop dat er iemand is die kennis en tijd heeft om mij een stapje verder te helpen richting Buenos Aires. Mijn plan is om na mijn afstuderen in september, begin okt naar Buenos Aires te vliegen om een paar maanden te studeren aan de universiteit. Ook mijn Spaans moet nodig worden opgehaald. Ik heb al vele tips gekregen van mensen die daar zijn geweest, maar zit nog met een housing-question:
Ik heb een beperkt budget (max 250E per maand), ik zie dat university residents zo duur zijn dat je voor 80E meer een heel appartement kunt huren, ik ben een meisje alleen dus wil wel in 1 vd veilige buurten zitten, maar die zijn logischerwijs wel weer duurder. Is het verstandig een appartement vanuit Nld al te boeken, of kan ik gewoon daar heen gaan en terplekke kijken en onderhandelen (en daardoor zo’n agent er tussenuit halen)? Of zijn alle appartementen zo snel vol en bestaan er wachtlijsten? Weet iemand iets voor mij? Ik vind het niet erg dingen te delen, maar heb wel graag een eigen kamer en douche. Heeft iemand ervaring met een hostel/hotel en daar voor langere periode korting regelen? Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, zou erg relaxed zijn.
Alvast super bedankt, kan niet wachte om vliegtuig in te springen naar Argentinië!
groetjes Marije