Ik ben Linda, 20 jaar. Ik studeer International Tourism and Travel Industry en als alles goed gaat en ik een stage geregeld krijg, ga ik vanaf februari t/m juni 2010 naar Buenos Aires.
Zijn er mensen die in dezelfde periode gaan voor stage of iets anders en het misschien leuk vinden samen te reizen of een appartement te zoeken…
Hoi!
Ik ga als alles goed gaat in Januari naar BA, ga daar de eerste maand een cursus spaans doen en slapen in een hostel. Voor daarna wil ik wel proberen een leuk appartement te vinden wat betaalbaar is. Samen iets zoeken is dan dus misschien wel een goed plan. Op deze site al aardig wat bureaus gevonden die bemiddelen en vaak hebben ze appartement voor 2 of meer personen. Wil jij vanuit nederland al wat proberen te vinden of als je daar bent? Denk dat het aanbod daar groter is. groetjes wendy
Probeer het eens bij onze Maxba hier op het forum. Kun je nu al vanuit Nederland regelen en is wel zo makkelijk. Leuke wijken zij Palermo, Recoleta en San Telmo (ietsje minder veilig, maar veiliger dan de Bijlmer :biggrin:)
Alle bureau’s hebben site’s dus het aanbod is daar niet groter. Je kunt vanaf Nederland bij elk bureau in BA boeken.
Voordeel van qualityhomes is dat het nederlands is.
Zoek eventjes via www.craigslist.org ik denk dat je daar het grootste en eerlijkste aanbod hebt. Houdt er namelijk rekening mee dat organisaties zoals Casa34 zelf ook een deel van de huur die jij betaald opstijken.
Ik ben van februari t/m juni in Buenos Aires geweest en het ziet er na uit dat ik in Januari weer terug ben voor minstens een jaartje. Heb wel al iemand waarmee ik samen een appartementje ga zoeken.
ik wil zelf in november 2010 gaan ander halve maand Buenos Aires en dan naar/via Iguazu naar Rio en dan ga ik een apartementje zoeken met uitzicht over de copacabana/rio en daar wil ik dan oud en nieuw vieren!!! ik zoek nog een leuke gezellig reisgenoot iemand die ook van uitgaan houdt gezellig uit eten gaan local people leren kennen. ik ben van plan om tango-lessen te nemen en spaans te gaan leren.
ik kan je het appartement zeker aanraden heb goeie recensies gelezen!!!
ik ben githa 29 jaar en kom uit amsterdam mijn beroep is reisagent.
mocht er iemand ook een gezellige reisgenoot zoeken let me know.
Leuk app. hoor, maar alleen vind ik die prijzen een beetje raar.
USD950.00 per maand en USD400.00 per week. Dan zou je denken dat de maandprijs zo tussen 1200 en 1300 ligt…
En San Telmo is super, maar niet zo veilig als Recoleta en Palermo.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. San Telmo is meer de antieke wijk, misschien niet zo hip & booming als Palermo in sommige stukken, maar ik heb het er altijd veilig gevonden, ook 's nachts. Alleen sommige buurten ernaast zijn wat minder, Boca, Montserrat, Constitucion, etc. Ik woonde in montserrat en daar was wel eens iets loos, maar in San Telmo zelf heb ik me echt nooit onveilig gevoeld.
Ook ik (studente communicatie, 20 jaar, Tilburg) vertrek eind februari voor een half jaar naar Buenos Aires. Daar zal ik van maart tm juli gaan studeren aan de universiteit van Palermo. Ben nu een beetje aan het rondkijken voor woonruimte, vooral op casa34 (op aanraden van een meisje wat er eerder ook is geweest). Het lijkt me leuk om met iemand een apartement te delen, misschien zijn er nog meer mensen die een huisgenoot zoeken voor die periode?