Ik ben Linda, 20 jaar. Ik studeer International Tourism and Travel Industry en als alles goed gaat en ik een stage geregeld krijg, ga ik vanaf februari t/m juni 2010 naar Buenos Aires.
Zijn er mensen die in dezelfde periode gaan voor stage of iets anders en het misschien leuk vinden samen te reizen of een appartement te zoeken…
Hoi!
Ik ga als alles goed gaat in Januari naar BA, ga daar de eerste maand een cursus spaans doen en slapen in een hostel. Voor daarna wil ik wel proberen een leuk appartement te vinden wat betaalbaar is. Samen iets zoeken is dan dus misschien wel een goed plan. Op deze site al aardig wat bureaus gevonden die bemiddelen en vaak hebben ze appartement voor 2 of meer personen. Wil jij vanuit nederland al wat proberen te vinden of als je daar bent? Denk dat het aanbod daar groter is. groetjes wendy
Probeer het eens bij onze Maxba hier op het forum. Kun je nu al vanuit Nederland regelen en is wel zo makkelijk. Leuke wijken zij Palermo, Recoleta en San Telmo (ietsje minder veilig, maar veiliger dan de Bijlmer :biggrin:)
Alle bureau’s hebben site’s dus het aanbod is daar niet groter. Je kunt vanaf Nederland bij elk bureau in BA boeken.
Voordeel van qualityhomes is dat het nederlands is.
Zoek eventjes via www.craigslist.org ik denk dat je daar het grootste en eerlijkste aanbod hebt. Houdt er namelijk rekening mee dat organisaties zoals Casa34 zelf ook een deel van de huur die jij betaald opstijken.
Ik ben van februari t/m juni in Buenos Aires geweest en het ziet er na uit dat ik in Januari weer terug ben voor minstens een jaartje. Heb wel al iemand waarmee ik samen een appartementje ga zoeken.