Hallo!
In augustus gaan we met 4 meiden een aantal weken door Argentinie reizen. Zijn nu aan het zoeken naar verblijf de eerste nachten in Buenos Aires, liefst in San Telmo/ Palermo. Op hostelworld.com is er een enorm aanbod!!
Heeft iemand ervaringen met een leuk hostel (max 15E per nacht), of zou er met zijn 4en voor ongeveer 60E per nacht een leuk appartementje te huur zijn voor 4-5 nachten? Bij googlen naar appartementen heb ik geen idee waar te beginnen met zoeken.
Alvast bedankt!
Suzan
Hoi Suzan, wat hostels betreft heb ik niet echt een idee, als je wat vind naar je gading kunnen wij hier wel zeggen of de ligging leuk is.
Zelf huur ik altijd een app. en met z’n vieren moet dat wel te doen zijn voor de prijs die je in je hoofd hebt.
Hieronder een aantal links, de eerste 2 kun je gerust ook aanschrijven in het Engels, ik heb er ervaring mee, al een paar keer daar gehuurd,het zijn aardige mensen. De laatste link is een algemene site waar vooral particulieren app op te huur zetten. Maar ik weet alleen niet of ze zover van te voren al toezeggingen doen, aangezien jullie maar heel kort huren. Daarom zou ik het eerst bij Byt en Buenos Aires Travel rent proberen.
San Telmo is leuk, maar besef dat Palermo wel wat veiliger is. Palermo viejo/soho is een leuke wijk voor jullie!
www.buenosairestravelrent.com
http://buenosaires.es.craigslist.org/hhh/
Bedankt voor de goeie tips!
Jan, we hebben geboekt bij hostel circus, voor de bizarre prijs van 4Epp/pn! Of die prijs een foutje op de site of een heel goeie actie is moet nog blijken denk ik 
Lijkt me ook wat weinig, volgens mij werken ze met prijzen van rond de US$ 25 per persoon per nacht…laat even op het forum weten wat je er van vond, wij hebben er goede berichten over gehoord.
Suerte,
Jan
Jammer dat je al geboekt hebt, ik had je willen aanraden een ietsje duurder hotel te nemen voor de eerste nacht. Bij hostels kom je wel eens voor vervelende verrassingen te staan, je krijgt waar je voor betaalt. En ik kan je vertellen dat de heisa die ik na 22 uur in een vliegtuig heb meegemaakt, beslist geen pretje was.
Over het algemeen kosten de hostels in Buenos Aires tussen de 10 en 15 euro… Ik kan de buurt Palermo erg aanraden. Het is een veilige buurt en er zijn leuke barretjes, restaurantjes, clubs, winkeltjes etc…