Leuk hostel/hotel Buenos Aires

Ik ben op zoek naar een leuk hostel of hotel in Buenos Aires. We willen er 4-5 dagen verblijven. Graag 2-persoonskamer, betaalbaar, veiligeen gezellige buurt en liever geen geluidsoverlast :slight_smile:

Hoop dat iemand een goede tip heeft!

Bedankt Iris

Iris de leukste en veiligste wijk is Palermo Soho/Viejo, het is mijn lievelingswijk!!! Of San Telmo al kan het daar vooral 's avonds wat minder veilig zijn. Er heerst veel armoede op het moment. Weet wat je doet, ga nergens in de stad in afgelegen straatjes lopen en probeer je niet al teveel als toerist te gedragen. Als je op de stoep loopt, blijf aan de kant van de huizen, er zijn wel eens scootertjes die je tas proberen weg te rukken. Of de duivenpoeptruc, vooral in centrum, die buurten. Het is niet de bedoeling je bang te maken, ik kom er nu al 6 jaar en ben nooit bang geweest. Gewoon goed opletten. Hostels of hotels weet ik niet, je kunt ook reviews lezen op bv booking.com of trip advisor.
Ik huur zelf altijd een appartement bij ByT Argentina, prima en vaak voordeliger dan hotel/hostel. Maar wil je liever in contact komen met medereizigers is een hotel/hostel beter voor je.

1 like

Ik ben net vorige week een nachtje gaan logeren in hotel Patios de San Telmo . ECHT EEN SUPERAANRADER !!! Savonds idd toch wel uitkijken als je naar buiten wil. Maar echt supertof en mooi hotel, super service, mooie kamer en lekker ontbijt !!!