DJ Mummy ft. Sean Paul - nuttin no go so
Originally posted by craCplusMface@26-06-2005, 16:39:14
** dat is tog van hetzelfde kaliber? **
Kbdoel ermee van dat muziek waar breezah sletten enzo nr luisteren ![]()
Die denken dat dat muziek mooi is, Of van dat muziek waar jke je hoofd heen & weer moet gooien ![]()
IK HAAAAAAAAAAAAT LOST VAN ANOUK EN TOG LUISTER IK T KBEN SOW SIELUG… ![]()
Originally posted by chantiejj@26-06-2005, 19:55:07
** IK HAAAAAAAAAAAAT LOST VAN ANOUK EN TOG LUISTER IK T KBEN SOW SIELUG…**
Ik snap wat je bedoelt¬¬
Kluister nu : BIERTJEEE ? ![]()
muziek van breezer sletten??
over hokjes plaatsen gesproken…
jij houd van hardcore… dus je bent racist?? <_<
Dus ik ben een breezer slet, omdat ik van die schud je kont muziek houd. Slaat nergers op. Ik noem je toch ook geen racist, omdat je van hardcore muziek houd.
Groetjes Christel
Kan wel in het wilde weg gaan gokken, denk dat er weinig goeie tussenstaan ![]()
Bon Garcon - Freak You
The Housekeepers - Go Down
Southside Spinners - Luvstruck 2005
Global Deejays - Sound Of San Fransisco
Vinylshakerz - One Night In Bangkok
Dus als de nieuwe zomerhit al uit is, geef ik in van deze een goede kans B)
Originally posted by christel1982@27-06-2005, 12:59:23
** Dus ik ben een breezer slet, omdat ik van die schud je kont muziek houd. Slaat nergers op. Ik noem je toch ook geen racist, omdat je van hardcore muziek houd.
Groetjes Christel **
helemaal mee eens … ![]()
jan smit - boom boom bailando (dans met mij de tango) :blink:
Nja, noem je me toch maar zo ?
Je hebt me er echt niet mee ! En jah, sommige buitenlander mag ik egt niet, stuur die maar terug nr eigen land, en dan het lievste zo dat de regering het NIET betaald. Maar je hebt ook AARDIGE buitenlanders. Maar dit heeft ff nix met het muziek te maken.
En als je je aangesproken voelt met dat ik bedoel van dat Breezah sltterige muziek, tjah kan er nix aan doen…
De meeste wyfen die hier van dat muziek hoduen zyn meelopers, drinken breezer om stoer te doen, en roken en als ze dan n hys hebben genomen stikken ze zowat… Mr ik luister ook wel es nr dat muziek, niet meteen om diegene die van dit muziek houd mteen in hokjes te stoppen…
Mrja, kan er dus nix aan doen als je je aangesproken voelt, Is gwoon MYN mening
het is heel fijn dat je een sterke eigen mening hebt…
maar je hoeft je mening niet altijd te verkondigen hoor…
niemand vraagt er hier om… ![]()
Hou het anders lekker gezellig met zun allen ![]()
goed idee… ![]()
t is tenslotte vakantie… ![]()
Juist, zo mag ik het graag horen :lol: ,Daar moet een pilsener op gedronken worden ![]()
Kga het niet gezellig houden, Als ik myn mening zeg, en zy heeft er kritiek op Das toch niet myn probleem ? Dus kga myn mond niet houden vr haar
Ik noemde je geen racist. jij scheert alles over een kamp. Ik heb niets tegen je. Ik ken je nog niet eens en jij mij niet.
Volgens mij is dit een beetje off-topic, niet? B) Wa gif ik er eik toch ook om, ik heb vakantie, laat ik me vooral niet druk maken :ph34r:
Je mag wel een eigen mening hebben, maar je scheert wel iedereen over een kamp. Dat bedoel ik er even mee. Je beschuldigt mij dat ik een meeloper ben. Ik ben geen meeloper. Ik blijf wie ik ben en ik ga mezelf ook niet veranderen voor niemand. Niet voor mijn ouders, familie, vrienden. Als jullie daar problemen mee hebben. zeg het maar.
Ik laat jullie ook in je waarde. Je mag een gabber zijn van, je mag Lonsedale, Nike dragen van mij. Maar beschuldig mij niet van dat ik een meeloper ben. Daar heb ik te veel voor meegemaakt.
Kun je ni lezn ofzo ?
IK ZEI : VOOR DIEGEN DIE ZICH AANGESPROKN VOELN
Kan er nix aan doen daj je aangesprokn voelt ¬¬
Ik kan lezen, maar dan kan ik ook zeggen dat je een meeloper bent. Want 10 jaar geleden begon de “gabber - scene” en ik denk dat je daarvoor geen gabber was.
Maar ik denk dat die meiden die je bedoelt geen meelopers zijn. Ze willen gewoon ergens bij hoor. Dat wil iedereen, denk ik. En jij ook. Jij behoort tot de gabbers. Hun bij een andere groep mensen, waarvoor ik even geen naam kan verzinnen.
Bij elke groep zitten er wel een aantal leuke jongens en / of leuke meiden. Jij voelt gewoon het lekkerste bij de hardcore - scene.
Maar 1 ding wil even kwijt. Blijf gewoon jezelf. Er zullen heus wel mensen zijn die je leuk vinden. Ook al zijn het sukkels, losers, maar de populaire mensen zullen je blijven negeren. No matter wat.
Iedereen heeft gewoon een andere kijk op mensen.