Zomerhit

Wat word DE zomerhit van 2006 in blanes?
Of wat vind je gewoon n lkkr zomernummer?

Kep wel paar lkkre nummers maar nie geweldig :stuck_out_tongue:

Noelia ft. Yamil - Melao
Soca Island 2006 - Rupee - Hands
Sean Paul Ft. Rhianna - Break It Off

haha en dj chuckie met kan niet van die sletten houden zal ook wel veel gedraaid worden

geen idee, zolang het maar geen hophip of r&b is

ja ik zou ut nog nie wete, ik zal eerst eens die nummers die opnoemede downloade :wink:

nouw…
ik heb ze gedownd… en opzich wel goede muziek. zkr die “soca club”
(maar zomerhit wordt ut nie)

vorig jaar was de zomerhit toch gasolina…?? :embarrese (benk alweer vergete :D)

ja en wat dacht je van watskeburt :S… ik haaaatte dat nr voor spanje en na spanje moest ik hem wel leuk vinden zovaak had k m gehoord

maar ik vind nu sean paul met temperature ook wel lkkr zomers (H)

vorig jaar was er niet echt een duidelijke ‘‘zomerhit’’ als ik er een aan moet wijzen was het jan smit met als de nacht verdwijnt :stuck_out_tongue:

Gasolina was toch wel de hit, naast de Jeugd van Tegenwoordig.
Pech voor jou dat de zomerhit meestal wel een top40/r&b plaat is.

Denk dat het nog iets te vroeg is om een plaat nu al tot zomerhit te bestempelen …

Haha, was dit vorige jaar ook al niet n onderwerp waar we het niet over eens konden worden ? :stuck_out_tongue:
Maar n zomerhit ? alles wat lekker zomer’s klinkt is voor my n zomerhit :smiley:

heb je opzich wel gelijk in;)
en wat zomer’s klinkt??.. dat is voor iedereen verschillend. (vandaar dat we ut niet eens werden:p )

Maar er kan niemand mij wijsmaken dat je bijv. Angerfist - Loser een zomerhit vind :smiley:

Of juist wel :love:

Vorig jaar was idd Gasolina en ook MVP ; Rock your body ! / Rihanna ; Pon de Replay / Gio ; fantasy girl / Bon Garcon ; freek you /

Beenie Man ; Dude blijft ook nog steeds lekker

Ik vond het juist wel cool dat ze Watskeburt draaide… sta je zo in Spanje in een discotheek…(spaanse ook nog he) en dan opeens ; WATSKEBURTT !

Supercool

Uhm zomerhit van deze zomer? Naja, voor de zomer begint komen eerst nog 30 nieuwe hits uit he ! Dus ik weet niet

Dit vind ik wel echt van die fijne ‘zomer liedjes’

Magic Systeme ; Premier Gaou
Luny Tunes Ft. Wisin Y Yandel ; Rakata
NORE ; Nothing
Rai NB Fever ; Un Gaou de Oran
Rai NB Fever ; Mon Bled
Don Omar ; Dale Don Dale
Fat Joe ft Pitbull ; Mas Maiz
Wisin Y Yandel ; Noche De Sexo
R.Kelly ; Slowwind Remix
Santana ; Satelite
Rupee ft Daddy Yankee ; Tempted To Touch Remix
Nore ft Nina Sky & Daddy Yankee ; Oye Mi Canto (remix)
Mr Z ; Booty Killer
Master Connections ; Nutting No Go So
Don Omar ft NORE ; Reaggeaton Latino Remix
Beenie Man ; Dude

Omdat dat ook geen zomer’s nr is :wink:
Wisin Y Yandel ; Noche De Sexo
IDD mooi liedje:) Maar niet echt zomerhitje.
Je kan er niet echt op dansen denk ik. Maar wel mooi nr.

Rakata hek ook :smiley: haha en dj cammy -celebrate the summer vind k gewoon leuk liedje maar volgens sandra is die zó 2005 haha toch san :wink: en pachanga - loco vink wel leuk btw

Dat zyn bijna allemaal zo’n liedjes als Rakata en Noche De Sexo ! Ik vind dat ook keifijne liedjes… ook om op te dansen !

Magic Systeme ; Premier Gaou !! Die is ook echt leuk

hmm die had ik net gedownload en vond ik heel eentonig, maar dat kan ook n foute versie zijn

Summerlove… ook mooi nummer, moet dan altijd aan Blanes denke, als ik die hoor:laugh:

haha al die grease liedjes zijn leuk

ja maar nie echt zomerhits…

maar kan wel altijd gedraaid worden haha kzou t wel grappig vinden als ze dat n x draaien in blanes :stuck_out_tongue:

nouw… vraag ut aan Bart zouk zegge :smiley:

Nouwww… jullie kennen echt alles al !!

De discotheken, dj’s enzo !

Ik voel me echt zo’n nieuweling