Sunset Nr1

Sjah vorig jaar is Sunset uitgeroepen tot Nr’1 uitgaans gelegenheid van blanes door lezers van de Spits .Mimos was nummer 2…
Je kunt alvast een kijkje nemen op onze website…
Sunset WEBSITE

Dit jaar gaat de MIMOS voor plek 1 gehehe.

Maar nu heb je wel kroegen en discotheken door elkaar heen he …

Originally posted by Bart (dj Mimos)@17-05-2005, 14:25:34
** Dit jaar gaat de MIMOS voor plek 1 gehehe.

Maar nu heb je wel kroegen en discotheken door elkaar heen he … **

jah maar het ging ook niet om kroegen of discotheken… het ging om uitgaansgelegenheden…
tjeck onderstaande linkje uit de spits maar:
Sunset Nr in spits

http://www.sunsetblanes.com/sunsetnreen.jpg

Ik weet het nog wel hoor :wink:

Mja, we leuk voor de nieuwe Blanes gang(st)ers :smiley:

lief he dak voor de mimos gestemd heb bartje? :lol:

Originally posted by chantiejj@17-05-2005, 17:23:27
** lief he dak voor de mimos gestemd heb bartje? :lol: **

daar gaaaaaaaaat je gratis cocktail :wink:

Arenaaaaaaaa :smiley:

Originally posted by sunset blanes@17-05-2005, 17:39:37
** daar gaaaaaaaaat je gratis cocktail :wink: **

Haha ja wat goed van je !!

Krijg ze die cocktail wel van mij rudolfje :slight_smile:

en jaja we lopen weer voorop. al is deze poll natuurlijk wel beetje partijdig, alleen mensen die hier lid zijn en soms nog nie eens in balens zijn geweest stemmen… die van de SPits was eerlijkerderderder :wink:
mjah toch leuk :wink:

Originally posted by sunset blanes@18-05-2005, 10:19:45
** en jaja we lopen weer voorop. al is deze poll natuurlijk wel beetje partijdig, alleen mensen die hier lid zijn en soms nog nie eens in balens zijn geweest stemmen… die van de SPits was eerlijkerderderder :wink:
mjah toch leuk :wink: **

Als jij die ene bent die ik denk dat ik ben, dan k0mk n0g wel xtje langs:P

Bar Gotcha gaat dit jaar zeker nr. 1 worden.

groetjes Tijn

**

[quote]
Originally posted by sunset blanes@18-05-2005, 10:19:45
** en jaja we lopen weer voorop. al is deze poll natuurlijk wel beetje partijdig, alleen mensen die hier lid zijn en soms nog nie eens in balens zijn geweest stemmen… die van de SPits was eerlijkerderderder :wink:
mjah toch leuk :wink: **

Als jij die ene bent die ik denk dat ik ben, dan k0mk n0g wel xtje langs:P**
[/quote]

klinkt spannend… wie ben jij dan? ken ik jou?
dit hieronder ben ik… (de rechter)

http://www.sunsetblanes.com/skykykjjk.JPG

jah sunset weer op 1 idd :slight_smile: thanx peter en de rest :slight_smile: nu maar hopen dat t zo blijft :slight_smile: :lol:

Kijk maar even bij dat andere ding :wink:

oeh wacht !
DOe nog wel x :smiley:

Geilert ! =)

haha zeg dan dat dat een linkej is… ga je ook weer jah… nice picca hoor :slight_smile:

http://sann1990.mypicgallery.com/FotoVakantieBlanes/laurie-ft-rudolf_large.jpg

Kweeet =)
Jij staaat samen met Laurie er0p :smiley:

wel grappig dat wij en de gotcha bovenaan staan… we zijn alle 2 een van de kleinsten in blanes… majah… zoals ze vaker zeggen… t gaat niet om de grootte :wink: maar hoe t werk gedaan word :wink: :smiley:

Originally posted by sunset blanes@21-05-2005, 13:10:44
** wel grappig dat wij en de gotcha bovenaan staan… we zijn alle 2 een van de kleinsten in blanes… majah… zoals ze vaker zeggen… t gaat niet om de grootte :wink: maar hoe t werk gedaan word :wink: :smiley: **

hehe rukker

je hebt gewoon overal een beetje liggen spammen en iedereen laten stemmen op sunset :wink:

hahaha :smiley:

Originally posted by Bart (dj Mimos)@21-05-2005, 13:24:17
** hehe rukker

je hebt gewoon overal een beetje liggen spammen en iedereen laten stemmen op sunset :wink:

hahaha :smiley: **

nee hoor, je moet hier lid zijn wil je kunnen stemmen… maar zoals ik al zei ist wel wat aprtijdig aangezien de helft volgens mij nog nie eens in blanes is geweest… maar goed je hoeft niet jaloers te worden hoor :wink: bedoel we wroden toch wel eerste… of wou je beweren dat we in de spits ook hebben lopen spammen… en zo veel is er in blanes niet veranderd ten opzichte van vorig jaar :D:D
haha

Ach en anders deel je toch de 1e plaats ?