Sunset Nr1

Originally posted by sunset blanes+21-05-2005, 13:35:18–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (sunset blanes @ 21-05-2005, 13:35:18)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Bart (dj Mimos)@21-05-2005, 13:24:17
** hehe rukker

je hebt gewoon overal een beetje liggen spammen en iedereen laten stemmen op sunset :wink:

hahaha :smiley: **

nee hoor, je moet hier lid zijn wil je kunnen stemmen… maar zoals ik al zei ist wel wat aprtijdig aangezien de helft volgens mij nog nie eens in blanes is geweest… maar goed je hoeft niet jaloers te worden hoor :wink: bedoel we wroden toch wel eerste… of wou je beweren dat we in de spits ook hebben lopen spammen… en zo veel is er in blanes niet veranderd ten opzichte van vorig jaar :D:D
haha **
[/quote]

gehehe, nee je hebt gelijk …

Meeste van de kids hier is er nog nooit geweest dusz!
Het gaat helemaal goedkomen deze zomer, daar ben ik niet bang voor !!

Ach :expressionless:

Originally posted by WinkelWagentje@21-05-2005, 16:00:50
** Ach :expressionless: **

niet alle berichjes zijn aan jou gericht hoor :wink:
deze dus ff niet :smiley:

Ik reageer waar is reageren wil ! :smiley:

overal op dus :lol: je wilt volgesmij gewoon zoveel mogelijk berichtjes :smiley:

Neuhj, verveel me meestal :smiley:

nou aan de stemmen te zien zullen we dit jaar maar es gaan kijken in de sunset…

:smiley:

ik kijk gewoon overal met de kroegentocht en bij de leukste ga ik vaker :smiley:

Originally posted by chantiejj@23-05-2005, 11:59:33
** ik kijk gewoon overal met de kroegentocht en bij de leukste ga ik vaker :smiley: **

Bij de leukste…
Bdoel je er dan mee, met de leukste muziek, of met de leukste j0ngens ? :stuck_out_tongue:

ja eh… beide? :rolleyes:

Okee :smiley:

da kom je uit bij de sunset 100% :smiley:

Vooor n kusje :rolleyes:

en ja hoor… winkelwagentje heeft weer t laatste woord :smiley:

Hahahaha :smiley:

@ ZonnetjeJ, wnneer ga jij nr blanes dan ? En welk hotel/app/camping ? en met wieeee?

wij gaan (2 meiden) van 25 juli tot 3 aug. naar blanes

zie jullie allemaal daar word toppie :smiley:

daar twijfel ik niet aan… :smiley:

Toppie ?

Die mag je ook wel uit doen hoor :stuck_out_tongue:

:smiley: whaha muts