Wat Word De Nieuwe Zomerhit In Blanes?

Ik blyf mezelf ook, Sgyt aan andere mensen, Dus ook SGYT aan jou.
Als je denkt dat jy het beter weet…

EINDE ¬¬

De mensen die ooit het hardcore-rassendiscriminatie-lonsdale complot zijn begonnen moeten echt ZO dood he… Ik haat het als dat met elkaar in verband gelegd word :frowning:

Hardcore is en blijft muziek, en hardcore feesten zijn feesten waar iedereen 1 grote familie is… nooit geen ruzie gezien tussen welke kleurlingen dan ook <_<

Please, make it stop :frowning:

zullen we het maar weer over zomhits gaan hebben :wink: on-topic maar weer :slight_smile:

jan smit geef ik wel een goede kans dat die vaak zal worden gedraaid in blanes :lol: ik hoor hem hier bij discotheken in de buurt ook vaak voorbij komen. vind het zelf stiekem nog wel een leuk nummertje ook :stuck_out_tongue:

hahaha in de kroeg waar ik kom is soort feestcafe egt super gezellie maar word dat nr van jantje smit - als de nacht verdwijnt zo’n 4x per avond gedraaid en iedereen gaat uit zn plaat! ook vrienden voor het leven word zo’n 2x gedraaid per avond maar das egt zo gezellie !!! ken je teminste meezinge :lol:

Ja, maar das dan geen zomerhit meer :stuck_out_tongue:
jantje smit met boom boom bailando of met sta op, die zijn tenminste nog niet grijs gedraaid <_< Maar een goei club/dance nummer is ook altijd wel lekker in de zomer, vind ik dan B)

jan smimet sta op prima zomerhit… ik blijf het vinden… boom boom bailando… ja wel lekker nummer ook

kusje anne
nog 2 dagen en dan spanjeuhhhh :rolleyes:

Originally posted by JoostN@26-06-2005, 18:51:09
** DJ Mummy ft. Sean Paul - nuttin no go so **

he lekkers ja

Cker moooi :smiley:

Anne met welke maatschappij ga je en waar stap je op?

Ik ga met Beachmasters en ik stap in Eindhoven op!!!

Groeten

Ja mensen, onze eigen Jan Smit maakt de mooiste muziek, dat merk je nu wel, iedereen kan meezingen, de allochtonen medelanders kunnen hun Nederlands oefenen, de autochtone medelanders kunnen hun Nederlands op peil houden (ipv die grappige straatschoffies van watskeburt :lol: ) en iedereen is blij, zelfs onze oosterburen
dus het maakt niet uit wat de zomerhit van dit jaar en alle komende jaren wordt, zolang het er maar 1 van Jan Smit is.

ps: Jannes mag ook, of echte Piraten Hits als “brandweerman”, maar daar zullen onze vrienden in de randstad het nie helemaal mee-eens zijn.
Maar onthoud: Uit koren en aren, schiep God de TWENTENAREN, en uit de kaf en de resten, de lui uit het westen

koop een taart en vier het

http://cache.hyves.nl/images/smilie_party_funky_banana.gif

Originally posted by Huub R@29-06-2005, 18:50:38
** koop een taart en vier het

Hyves Games

**

Of: koop een taart en gooi het in jouw gezicht :stuck_out_tongue:
Whaha, gekheid hoor…

Tis al eerder gezegd geloof ik, maar dé zomerhit wordt pas in Spanje geboren…
Die zal uiteraard weer meegaan naar NL :wink:

Originally posted by Lee@29-06-2005, 18:07:16
**

ps: Jannes mag ook, of echte Piraten Hits als “brandweerman”, maar daar zullen onze vrienden in de randstad het nie helemaal mee-eens zijn.
Maar onthoud: Uit koren en aren, schiep God de TWENTENAREN, en uit de kaf en de resten, de lui uit het westen **

TWENENAAAREN (L)
Wy Bint Gekk :smiley:

Ik wil Guus Meeuwis als zomerhit B) Maarja… daar zullen wel alleen de mede-Brabanders het mee eens zijn :stuck_out_tongue:
Eigenlijk boeit ut geen ene fuck welke nou DE zomerhit wordt, als er maar gewoon goeie muziek is :wink:

Originally posted by Bavaria89@29-06-2005, 20:39:44
** Ik wil Guus Meeuwis als zomerhit B) Maarja… daar zullen wel alleen de mede-Brabanders het mee eens zijn :stuck_out_tongue:
Eigenlijk boeit ut geen ene fuck welke nou DE zomerhit wordt, als er maar gewoon goeie muziek is :wink: **

haha, daar zit ook wat in :stuck_out_tongue:

Zomerhit komt pas egt al je in Spanje bent(L)

Je kunt nu moeilyk gaan zeggen wat de zomerhit wordt, ik bdoel. Iedereen heeft n andere smaak :wink:
Nja, Maar kvind die vn Paris To Berlin ofz0 wel mooi(L)

:lol: mja maar die hebik al 3 maanden…

Tjah, maar ik zeg ook : Die vind ik wel mooi¬¬

nou oke dan;) ennuh guus is nie alleen popu in braband hoor :stuck_out_tongue: hiero in de randstad vinde we m ook vet :smiley:

Ach, C&S is de beste (H)