Wat Word De Nieuwe Zomerhit In Blanes?

Kbdoel maar :smiley:
En weet je wat dan nog mooier is ?..
Hardcore oid er achterr :slight_smile:

ik weet nou nog steeds niet wat volgens jullie de nieuwe zomerhit wordt

volgens mij wis max graham VS yes - owner of a lonely heard wel een redelijke kanshebber :stuck_out_tongue:

nee joh dat liedje heb ik echt al tering lang op mn computer… naja zal wel kunnen maar denk wel dat het zoiets wordt maar zal wel een verrassing worden!

Originally posted by master1988@21-06-2005, 21:39:37
** nee joh dat liedje heb ik echt al tering lang op mn computer… naja zal wel kunnen maar denk wel dat het zoiets wordt maar zal wel een verrassing worden! **

ach ja vaak is het zo dat ‘‘de zomerhit’’ al ietsje voor de zomer was te horen… maargoed als het iig niet 3 homofielen uit roemenie worden :wink:

die 3 homofielen gaan wel zorgen voor de zomerhit dit jaar hoor!!

weet t zeker… :stuck_out_tongue: :smiley:

let maar op :rolleyes:

Latin dreams met t nummer Quiero una chica, vind ik ook wel een leuk nummer :stuck_out_tongue:

nouw ik wil wel weer zown o-zone nr hoor :smiley: vonk wel leuk :stuck_out_tongue_winking_eye: kon die hele text meezingen zonder dat k dr 1 woord van verstond :lol:

ik hoop¨persoonlijk ook wel jan smit met sta op dat is een ontzettend relaxed nummer en je kunt er lekker op dansen. en anders doen we het gewoon met op de buhne van jan smit ook lekker swingen… jongens kom op face it. Jan smit heeft de toekomst…
doeidoei kus anne

:rolleyes:

ja en wat dacht je van jan smit - vrienden voor het leven? ook al benk dr net weer eentje kwijt net nadat dat nr was geweest! :smiley:

Jantjeeeee Smit :stuck_out_tongue:

Of Lucie Silvas - What You Made Of :rolleyes:
Mr das niet egt n zomer nr :stuck_out_tongue:

is ook een super nummer, maar niet echt een zomer hit, en als het weer zon nummer word als summerjam ga ik echt rennen jongen,… Jan smit doen we gewoon dit jaar… effe leuk plaatje opnemen. ohja en eens per jaar is toch echt een carnavalskraker ik denk niet dat we het daarmee redden deze zomer… kus anne
:rolleyes:

kga strax naar t strand en natuurlijk heb k een cdtje gebrand, de eerste 3 nrs zijn
jan smit - vrienden voor het leven
jan smit - als de nacht verdwijnt
jan smit - sta op :stuck_out_tongue:
whahaha word dus gezellie :stuck_out_tongue:

Originally posted by anneontour@24-06-2005, 12:05:05
** is ook een super nummer, maar niet echt een zomer hit, en als het weer zon nummer word als summerjam ga ik echt rennen jongen,… Jan smit doen we gewoon dit jaar… effe leuk plaatje opnemen. ohja en eens per jaar is toch echt een carnavalskraker ik denk niet dat we het daarmee redden deze zomer… kus anne
:rolleyes: **

Hoezo nu weer summerjam ?
Ik vond het echt n leuk nr, nu nog steeds wel…
netzoals Because the night, :smiley:

En heb liever summerjam, :smiley:

hmm zomer nr’s k weet t niet or :stuck_out_tongue:

Als de nacht verdwijnt van Jan Smit was al een carnavalskraker…dus ik vind zomerhit een logisch vervolg… B)

B) bij chantiejj is het t hele jaar door carnaval ja

Winkelwagetje
jij vind alles leuk
zelf jantje smit
of summerjam

nou en… Beter Nltalig & hardcore dan Schud-Je-Kont-Van-Links-Naar-Rechts-Muziek :ph34r:

Originally posted by WinkelWagentje@26-06-2005, 11:40:40
** nou en… Beter Nltalig & hardcore dan Schud-Je-Kont-Van-Links-Naar-Rechts-Muziek :ph34r: **

dat is tog van hetzelfde kaliber?