Wens je veel succes toe en misschien ontmoeten we elkaar ergens in Myanmar wij blijven er tot 1 maart mvg bernard
Hallo allemaal!
Ik ga ik november voor 3 weken naar Myanmar. Mijn idee is om in Bangkok een visum aan te vragen en dan met Air Asia naar Yangon te vliegen. Uiteindelijk wil graag bij Tachileik overland de grens over naar Thailand. Wie weet hoe de situatie nu is? Tot voor kort was het zo dat je in Yangon een speciaal permit aan moest vragen om die grens over te mogen en boven vanaf Mandalay naar Keng Tung of Tachileik moet vliegen, omdat die weg voor toeristen niet begaanbaar is. Met dit MTT/MMT (?) permit mag je dan de grens over naar Thailand. Weet iemand of dit op dit moment nog van kracht is?
Alvast bedankt!
Hallo, ik lees dat je naar Myanmar gaat. ik wil er ook graag naartoe en ben informatie aan het vragen hier en daar. kan en mag ik je ergens volgen? ben benieuwd hoe en wat…
Groetjes Mariska
Hoi,
Ik ben aan het uitvogelen wat ik wil gaan zien in myanmar. Ik ga voor 4 weken half dec 2015.
Heb je info over trekking rond Kengtung en hoe je daar het best kunt komen.
Ook ben ik geinteresseerd in Banmauk monastery. Heb je daar wat info over.
En ik wil ook graag naar mraukU.
Maar ik weet niet of al deze 3 “uithoeken” kunnen aandoen. Want we willen natuurlijk ook yangon, bago, kyaikto, hpa-an, Mandaly, Bagan, Inle Lake, kalaw, Pyin Oo Lwin, Hsipa bezoeken.
Alvast bedankt voor de info!
Cheers,
Eline
Ben vergeten of je je visum in Bangkok ambass. de volgende dag kan of moet afhalen. Kan je dat een week na het indienen doen?
Hi!
Ik heb een vraag. Voor een televisie programma van Simpelmedia ben ik op zoek naar mensen die zijn opgelicht in Myanmar en ik zie dat jij het over de geldwisseltruc hebt in je stukje.
Ik hoop dat je de tijd hebt om te vertellen hoe of wat.
Mijn emailadres is oplichters@simpelmedia.nl
Hoor graag van je!
Groet,
Kirsten Westrik
Simpelmedia.