Wij gaan dit jaar voor de vijfde maal naar Thailand toe maar moeten dit nu wel wat rustiger aan gaan doen i.v.m. de zwangerschap van mijn vrouw (als we weg gaan is ze namelijk al 24 weken zwanger).
Ik weet het sommige mensen vinden dat we het niet moeten doen en anderen zeggen gewoon doen, wij gaan het dus gewoon doen:cheer: .
Ik gewoon met de backpack en mijn vrouw met de koffer met wieltje.
Wel moeten wij nu wat rustiger aan gaan doen dus we gaan nog wat meer relaxen, wij gaan 4 weken en hadden het volgende in gedachten aankomst vrijdag 12 augustus eerst:
3 nachten Bangkok
dan 4 nachten phuket
dan 4 nachten phi phi
dan 4 nachten Koh lanta
dan 6 nachten ao nang/krabi
en dan nog 6 nachten in bangkok
en dan vliegen >>> we 8 op 9 september weer terug.
Allereerst zouden we graag wat tips willen hebben over bangkok om te overnachten dat deden wij altijd in de wijk rondom Koa san road en we willen nu waarschijnlijk naar een andere wijk en we zouden daar graag wat advies voor willen hebben qua hotels en wijk misschien zeggen jullie wel blijf lekker bij koa san in de buurt (we willen hier uitgeven voor een hotel zo rond de 1000 bath per nacht).
We zouden ook graag tips willen hebben over leuke resorts op phuket en wat daar te doen is, leuke relaxte trips.
Phi phi zijn we eerder geweest maar toen in het hoogseizoen we gaan nu dus in het laag seizoen hier voor dit eilandje zouden we graag tips willen hebben voor een leuk resort, maar niet 1 dat we over de rotsen moeten klimmen om in het stadje te komen.
Voor Koh lanta ook graag tips voor een leuk resort het liefst in de buurt van Long Beach.
Voor ao nang/krabi hadden wij 1 van deze resorts in gedachten het sundaresort of het paradise resort, welke is beter/mooier maar misschien hebben jullie betere tips qua resorts.
Voor de resorts hadden we een prijs in gedachten zo tussen de 1000 en 1500 bath.
Wat is verstandiger eerst vanaf phuket naar phi phi en dan koh lanta te gaan of eerst van phuket naar koh lanta en dan phi phi.
We wachten met smart op jullie reacties en tips.:chin:
Nu voor Bangkok zou ik zeggen heel centraal gelegen het hotel Bangkok City Inn het ligt aan de Rajdamri Road vlak tegenover Central World Plaza center alsook aan de vlakbij gelegen Sky train station Chid Lom en de beroemde Erawan Shrine.(prijzen van dit hotel rond de 1200bath+ontbijt inbegrepen)Een beetje verder van het hotel liggen ook nog het Pratunam winkelcentrum, Panthip Plaza (voor electronica), Siam Square, het Mah Boon Krung (MBK) shopping centrum, het Jim Thompson House en ook bent u snel op plekken als China town, het Koninklijk paleis en de beroemde Wat Pho tempel.Voor Hotels resorts in het zuiden kan best iemand anders uw info geven Tabe(mijn kennis qua hotels daar is beperkt)
groetjes:georges.
Bedankt voor de tip George ziet er goed uit het Bangkok City Inn hotel, ben jij of iemand anders ook bekend met het Bangkok city hotel dit is de website van hun http://www.bangkokcityhotel.com , want dat ziet er op de website ook wel leuk uit.
Bedankt Steven dat ziet er leuk uit, zal de website van latestays ook even bekijken.
volgens mij is het het beste om bij kata en karon in de buurt te verblijven om niet midden in het uitgaans geweld te zitten.
Is daar in kata genoeg te beleven trouwens aan restuarantjes e.d.
Ben er nog niet geweest Tabe! moet je het antwoord schuldig blijven.Maar het hotel wat je hebt vernoemd(bkkcityhotel)heeft toch wel leuke prijzen(890bath)en ligt ook dicht in de nabijheid van shoppingsmalls en entertainment complexen.
Heb dit ook nog gevonden op het net :Watana Hotel 209 Ratchadapisek Road, Soi 17, Dindang, Bangkok, 10400,prijs per overnachting rond de 650bath. http://www.watana.com ff naar toe surfen Tabe!!