Hallo beste mensen,
Omdat ik jaren geleden in Thailand ben geweest, denk ik dat er e.a. veranderd is.
We gaan al jaren naar Viet Nam en vertrekken altijd vanaf Saigon.
Voor de komende vakantie willen we het eens anders doen en de vakantie afsluiten met een mooie en fijne strandlokatie in Thailand en misschien andere dingen afhankelijk van jullie reakties.
Hoewel we pas in 2014 daar zullen zijn, moet mijn wintervakantie doorgeven aan de werkgever voor 1 april, maar daarom ben ik nu al aan het plannen.
We zitten te twijfelen tussen de Filipijnen en Thailand.
We denken dat het toch Thailand gaat worden, is wat praktischer.
We willen dan dit jaar Van saigon, door de mekong Delta, naar PP en door naar Siem Reap en dan vliegen we naar Bangkok.
Zit dus met het Thailand verhaal om dit in te vullen en heb daar wat hulp voor nodig.
Hoogst waarschijnlijk is er in die jaren hartstikke veel veranderd?
We komen op 14 jan-2014 aan op vliegveld Bangkok vanaf dus Siem Reap.
We gaan op 22- jan - 2014 terug naar Nederland vanaf Bangkok.
Wat is jullie advies?
Ik denk dan aan welk eiland enz.
Onze eisen
De nacht van 21 jan. op 22 jan overnachten in Bangkok.
Voor de stranddagen willen we geen al te groot resort en zeker geen resort waar handdoeken op bedjes worden gelegd.
Maar zoals in Viet Nam, waar deze na 1 uur worden verwijderd, ook wanneer je je tas en dergelijke hebt staan, m.u.v. tussen 12 en 14 uur ivm de lunch.
Resort mag 250 usd per nacht kosten ( de kamer dus ), ook voor het Bangkok hotel rond deze prijs, ook wat goedkopere opties zijn natuurlijk helemaal welkom.
3 dagen strand minimaal ( dus 3 nachten ) is wel een vereiste en liefst net voor het vertrek naar de laatste overnachting in Bangkok.
Ik hoop dat iemand me wat verder kan helpen met een mooi schema?
gr.
Ton.