Ik vermaak me prima!

Even een heel korte update vanaf Koh Phi Phi. Het reizen is hier supermakkelijk. Elke keer als je ergens aankomt zijn er toeristenburootjes die je kunnen helpen aan een hotel + vervoer. Heb nu in twee weken: Bangkok (2 dagen), Chiang Mai (4-5 dagen), Phuket (1 nacht) en nu bijna 4 nachten Koh Phi Phi.

Morgen vertrek ik naar Koh Lanta en vanaf dan ben ik alleen. Heb nu dus niks geboekt, maar ik hoop (en verwacht) dat er wel mannen op de pier staan met aanbiedingen voor hotels/guesthouses. Iemand nog tips wat daar te doen?

Plan is om daar een dag of 3 te blijven. Dan door naar Krabi, Trat en dan met de nachttrein naar Bangkok. Daarna naar Cambodja of Laos. Welke is het handigste om eerst te doen en hoe kom ik daar het makkelijkste?

Trat ??? Ik heb het idee dat je Trang bedoelt…Trat ligt op het vasteland tegen de grens met Cambodja aan (bij Koh Chang).

Welke plaatsen wil je allemaal bezoeken in Cambodja en Laos ?

ooops… Ik ga de laatste twee weken nog naar Koh Chang, vandaar dat ik Trat noem… Trang bedoel ik inderdaad!

Geen idee, sta voor alles open (heb nog geen Lonely Planets). Moet 10 februari weer terug zijn in Bangkok. En ik geloof dat Ankor Wat wel erg mooi moet zijn?