Tijdens je vakantie in Thailand heeft iedereen zo zijn eigen wensen wat betreft een slaapplaats. Wat heeft jouw voorkeur? Ga je voor luxe of overnacht je zo goedkoop mogelijk?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord hieronder toe!
Tijdens je vakantie in Thailand heeft iedereen zo zijn eigen wensen wat betreft een slaapplaats. Wat heeft jouw voorkeur? Ga je voor luxe of overnacht je zo goedkoop mogelijk?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord hieronder toe!
Je kan niet stemmen… maar goed… Als ik echt moet kiezen ga ik voor luxe.
Een combinatie van luxe en minder luxe is het best.
Huisje op het water, geen stroom en warm water is best leuk voor 2 dagen maar niet voor een langere tijd…
En je gaat ook op vakantie om te genieten en te relaxen en dat kan luxe toch het best
ik heb voor guesthouse gekozen omdat als ik rondreis ik meestal hierin verblijf echter in Bangkok verblijf ik bij mijn schoonfamilie maar ja je moet er eentje kiezen dus vandaar
groet dirk
ps bij mij werkte het stemmen wel
Nu kan het stemmen idd wel… misschien was ik te snel…
Guesthouse.
Simpel en betaalbaar. Heb alleen een douche (warmwater niet nodig) en een wc nodig. Je leeft voor de rest toch buiten.
En buiten word je vies dus heb je warm water nodig om te douchen… krijg koppijn van een koude douche
Anouk,
Wat harder worden hoor… verwennen heet dat, dan moet je de grote hotels in. Alhoewel ik de electrische verwarmers wel vaker zie in de guesthouses. Jij wordt op je wenken bediend eigenlijk.
Ik vind het niet erg om wat primitiever te leven hoor maar warm water vind ik toch wel erg fijn… kan er ook niks aan doen dat ik hoofdpijn krijg van koud water.
En er is niks mee met op je wenken bediend worden zo nu en dan
En verwennen is ook niks mis mee
Als ik met mijn vriendin opstap ga nemen we gewoonlijk een goed hotel a ratto:1300bath/1500bath!als ik alleen vertoef neem ik een guesthouse van 350/500bath.gegroet:georgessiam.
Anouk, zou je niet gewoon in zwarte letters kunnen typen?
Zoals Giganto al aangaf, een guesthouse is prima! Ik heb ook eigenlijk alleen een bed nodig om op te slapen, omdat je inderdaad de hele dag buiten bent. Een warme douche heb ik geen behoefte aan in Thailand omdat een koude veel meer opfrist!
De meeste prijs-kwaliteit verhoudingen zijn ook goed van guesthouse’s en omdat er meestal genoeg in de buurt zijn kun je er altijd een paar vergelijken om uiteindelijk de fijnste/beste te kiezen.
Toch maar gekozen voor een hotel… Als ik op vrij primitieve wijze bij de schoonfamilie ben verbleven, vind ik daarna wat luxe van een hotel (vooral lekker bed en goede douche), wel errug prettig !
Verzoekje aan Anouk: zou je ajb de normale kleuren aan willen houden ? Thx !
Ik was ook nog vergeten te vermelden,dat ik meestal hotels of guesthouses waar men bnn channel hebben(nieuws uit Ned&Bel)opzoek.heb ook al in een “vlooienbak geslapen”:150bath,lek house in kao san road.g.s
Vroeger kon het mij niks schelen ( een zak stro om op te slapen was goed ), maar bij het ouder worden ( en iets meer centen). verkies ik voor luxe, wij gaan maar éémmaal per jaar weg en voor de rest werken we 7 op 7.
En die luxe ( betaalbare ) vinden we terug in Thailand!!!
Het land van de glimlach… en als je een peer keer 20 bath op je slaapkussen legt dan krijg je nog iets meer terug (nog meer glimlach en een tof gesprek ) !
In onze westerse wereld gaat alle menselijkheid ( spijtig genoeg )verloren !
Altijd luxe, heb geen zin meer in slechte bedden en kakkerlakken
heb al eens een Toeraké(hagedis)op bezoek gehad toen ik een pitstop had in het toilet,spreek wel van guesthouse /bungalows in Koh Samet!!echt gebeurd verhaaltje!!gegroet:georgessiam.
Heb in een hotel ook een kakkerlak op me kamer gehad… hoort erbij
Ne kakkerlak kun je doodstampen Anouk,maar ne Toeraké?die blijft niet aan je schoenzolen plakken.(nasty very nasty)deze repetielen!!g.s
Heb jij weleens een kakkerlak doorgestampt… moet je nooit doen he
Dan komen de eitjes vrij en heb je een groter probleem