Wat voor accommodatie boek jij in Thailand?

Volkomen gelijk Anouk,Ik spring van né kakkerlak direcht over naar de topicvraag anders wijken we weeral af van het onderwerp,ha ha ha!!over Hotels nu;ik neem altijd een hotel dat dicht in de geburen is van het openbaar vervoer,moet ik een trein nemen naar cnx,dan overnacht ik in de Rail inn,125meter van het station!kamers zijn proper en goed onderhouden;prijsklasse:450/600/900bath!gegroet Anouk!!!g.s

Slaap bij familie en vrienden soms ook wel in hotel :thailand::cambodia:
in Cambodja vaak op het platteland heel behelpen maar toch de vriendelijk heid van de mensen maakt heel veel goed
groetjes Fransjes

In 3*-hotels wanneer we op rondreis zijn voor een nacht. Normaal in Bangkok of Chiang-Mai 4*.

Mijn vakantie probeer ik altijd met zoveel mogelijk luxe aan te kleden; een ***hotel is de ondergrens. Heb ook een nacht “The Atlanta” geprobeerd (moet je idd een keer meemaken), maar voldoet toch niet echt aan mijn eisen voor vakantie…

groet,
Joe

hoi mensen,

Ik heb op 24 hoog nergens last van!!! geen kakkerlak en alles nieuw gekocht!!
Als ik er niet ben verhuur ik het wel vaak dit jaar flink vol geweest,en misschien een suggestie voor een ieder die eens een keer een maandje naar pattaya wil gaan!!! zonder kakerlakken)))) hahahaha
lands wijs lands eer he!!!

frank

Je kunt ze ook vangen en bewaren in potjes, en afgeven bij een van de vele braaipannen, daar worden ze krokant gebakken

een goed idee Rudolfm als je in Thailand geen bestaansmiddelen hebt,om zo een Centje(bath)bij te verdienen!!g.s

luxe als ik de heledag heb lopen slenteren verlang ik naar een goed bed lekkerzwembad en een gezellige bar

Guesthouse dus. Thuis heb ik alle luxe die ik me kan wensen, dat hoef ik niet zo nodig als ik op vakantie ben. Ik vind het juist heerlijk om helemaal los te komen van alle luxe en alle verplichtingen die daarbij horen (kleding, opmaken, haar fohnen, dat moet ik thuis altijd al). Een douche en een bed vind ik meer dan voldoende en verder lekker genieten…