Gezellige hotels

Hoi Thailandliefhebbers.

Ik ga dit jaar voor het eerst alleen op vakantie.
Ik ga naar Thailand omdat ik me daar zeer op mijn gemak voel en het natuurlijk een heerlijk land is.
Aangezien ik natuurlijk ook wat aanspraak wil hebben ben ik op zoek naar gezellige hotels maar geen lowbudget. ( In het noorden en op de eilanden. Weet nog niet naar welke ik toe ga maar ben geen disco type en wil graag snorkelen en of duiken)
Ik weet dat in jeugdherbergen veel mensen komen die alleen reizen maar ik ben absoluut geen jeugdherberg type. Weet iemand een goed alternatief??

Hartelijk dank voor alle tips.
Bente:vak02:(46)

Beste Bente.

Ik heb laatst 3 weken verbleven bij een gezellige brabander die in Chiang Rai met zijn vrouw een Homestay rund,met mooie kamers en bungalow
Mooi zwembad met jaccuzi en adembenemend uitzicht vanaf het dak terras. (hebben ook een website www.homestay-chiangrai.com
kijk daar maar eens op rond,organiseren mooie dag trips ook.

Groeten Richard.:chin:

Hoi Richard.

Dankjewel voor je reactie.
Het klinkt super en ga meteen de website bezoeken.

Hartelijke groet
Bente

Je geeft aan dat je naar Thailand wilt, maar niet waar in Thailand. Dus in het wilde weg maar iets:

Phuket: http://www.lawanresidence.com/index.htm

Bangkok: http://www.khaosanroad.com/diamond_house/index.htm

Als je wat leven en aanspraak wilt dan ben je per definitie aangewezen op de wat drukkere plekken, naar mijn idee. Ik ben een leeftijdgenoot en heb daar geen problemen mee. Maar ja, ieders smaak is anders.

Hoi falang.

Dank voor je reactie. Ik wil in eerste instantie naar Chang Mai en dan naar 1 v/d eilanden om te duiken.
Ik ben me nog aan het oriënteren welk eiland.
Vriendelijke groet,
Bente

Hallo,

Ik kan je Koh Tao adviseren voor duiken en snorkelen. Dan heb je koh Tao resort altijd rustig en geen feestplek. Het is het stuk eiland waar het altijd in de avond heerlijk rustig is.
Ze hebben er een zwembad en een stuk eigen strand en verderop ongeveer 5 minuten lopen zijn meerdere restaurants te vinden.

gr van Moira

Hoi Moira.

Dankjewel voor je reactie. Regelmatig krijg ik leuke tips dus die vakantie alleen moet helemaal goed komen.
Hartelijke groet,
Bente