wij komen er niet meer uit.
Mijn man, ik en kindje 1 jaar gaan op vakantie naar Thailand.
Nu blijven we een paar dagen in Bangkok en willen een week strandvakantie houden.
Nu komen mijn vragen;
Welk hotel raden jullie aan in Bangkok; rekening houdend ontbijt voor kindje. Dus het liefst continentaal of in uitgebreide buffet vorm. Lokatie; shopping gedeelte/markten, maar ook bezienswaardigheden bezoeken moet geen lastige opgave worden. Vervoer met riksha is altijd leuk. (ben zelf vaak in India geweest, ben dus wel wat gewend.)
Welk eiland raden jullie ons aan; binnenlandse vlucht is mogelijk. We willen graag in een resort, mooi zwembad, liefst ook dichtbij strand of aan het strand. Ligging vlakbij centrum of toeristisch gebied.
Ik hoop dat ik na deze topic geopend te hebben en met behulp van jullie adviezen ik eindelijk een keuze kan maken en een hotel kan boeken.
hallo
koh samui is een mooi eiland met kids
de beste plaats is lamai rustig
ik kan je een zeer goed hotel aanbevelen daar
van nederlanders pal aan het strand
en dicht bij de stad tesco etc etc
heb 4 jaar op samui gewoont
groetjes riekie
Ik denk dat een keuze voor phuket of koh samui het beste past voor wat jullie zoeken, dit zijn grote eilanden waar het meeste te doen/zien is. Een hotel kan ik jullie niet aanbevelen daar ik nooit in resort verblijf
Hotel in Bangkok raad ik het Royal Princess Larn Luang aan…prima hotel, gelegen tussen de bezienswaardigheden in het oude gedeelte en de shoppingmalls bij Siam Square.
Anders het Trang Hotel, dichtbij bezienswaardigheden als Koninklijk Paleis & Wat Phra Kaew, Wat Pho en Wat Arun.
Hotel op een eiland…wellicht het World Resort op Koh Samui. Dit resort ligt in het noordelijke Bophut, dus niet in het drukke Chaweng of Lamai, maar daar ben je zo als je er eens naar toe wilt.
Dag Anji,
Wij hebben afgelopen zomer (met kinderen) in Bhimann inn geslapen, vlakbij Rambuttri road/KhaosanRoad. Wij betaalden 1000 bht voor een triple room, ontbijt kon inclusief, dan betaalde je iets meer maar daar hadden wij niet voor gekozen omdat we ook wel eens buiten de deur willen ontbijten. Je kon kiezen voor een westers of aziatisch ontbijt (westers bestond uit toast/youghurt/eieren en elke vorm of croissants (tot grote vreugde van de kinderen). Wij vonden Bhimann Inn een prima plek voor die prijs, ze hebben ook nog een (piep)klein zwembadje.
groet