Eind december gaan we voor de eerste keer naar Thailand. Op het programma staan Bangkok & Chang Mai, maar we zoeken nog een leuke plek aan een strand of op een eiland voor 3 à 4 dagen. Liefst vlot bereikbaar (vliegtuig, trein, bus) vanuit Chang Mai of Bangkok.
We zijn op zoek naar een gezellige en kindvriendelijke slaapgelegenheid, als het even kan met zicht op zee of niet te ver van het strand, maar liever niet de supergrote resorts die je in de klassieke reisbrochures kan vinden.
Wie wil er zijn favoriete adressen aan ons doorgeven?
Hoi ik ben Gomueangthai heb jullie privemail ontvangen maar ben geen held op computergebied
en kan volgens mij geen reactie jullie kant op krijgen hoop dat je dit leest je mag me bellen
0263219388 ik wil jullie wel proberen te helpen en denk dat ik wel wat voor jullie weet gr
Ko Chang en Samed liggen redelijk dichtbij BKK, maar zijn wel voornamelijk te bereiken per minibusje, voor ko chang duurt dat een dag ongeveer. Een adnere goede optie is m.i. Ko Samui, omdat dat makkelijk per vliegtuig te bereiken is en niet zo backpacker georienteerd is. Prima voor een gezin dus.
ik zou naar huahin gaan dit is 3 uur rijden vanaf bkk met mini bus of taxi met taxi van te voren prijs afspreken!!
in huahin zijn zat grote kleinere luxe en minder luxe hotels en guesthouses te vinden
er is een groot overdekt winkelcentrum , als je daar tegenover de weg oversteekt vind je een aantal kleinere gemoedelijke hotelletjes
naast het grand hotel een kleinere nichtmarket en in het centrum een grote nichtmarket
in het oude centrum genoeg winkels en restaurantjes
het strand begint bij bij het hilton en word daarvoorbij steeds breder met diverse tentjes met stoelverhuur
het strand is kindvriendelijk
een heel mooi resort is baan bayan aan het strand met zwembad en ligstoelen op het strand het is er een van de velen kijk bij bmair zij hadden altijd hotels in hua hin
veel suc6 en groet mieke