Hotel in Bangkok, ik wordt er gek van

Vandaag al weer de hele middag naar een hotel in Bangkok gezocht. Wij gaan met een gezin (ouder & 2 tieners) op vakantie naar Thailand. Ik zoek in ieder geval een hotel of guesthouse met een zwembad. Ook zal het wel leuk als men zg. familiekamers heeft. En het moet goed bereikbaar zijn met BTS of boot. Nu is er zoveel aanbod op het internet dat ik er gek van wordt, wat moet ik kiezen. In eerste instantie dacht aan Prince Palace, maar dat lijkt bij het lezen van de recensies weer tegen te vallen, en is ook niet in de nabijheid van bv. de BTS.

Wat ook wel belangrijk is dat er op straat diverse eettentjes etc zijn

Tot op heden zomaar wat namen (wie roept)
-King Royal Garden Inn Hotel
-Bossotel Bangkok
-Bhiman Inn
-Prince Palace

:chin:Ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt uitgeven voor een nachtje slapen
op www.booking.com daar zie vele hotels in veel verschillende prijs klasses
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Hallo,

Ga zelf dus inderdaad altijd naar Prince Palace Hotel is mijn favoriete hotel ik boek deze altijd via greenwoodtravel omdat het dan een stuk goedkoper is. Ze hebben daar ook familiekamers.
in 15 min lopen ben je bij de shoppingmalls MBK en Siam. Wij nemen altijd een tuktuk en de boot is heel dicht bij.
Ben zelf zo’n 5 keer in Bangkok geweest en heb altijd daar gezeten dus verder geen ervaringen.

Nou omdat ik er al een paar keer ben geweest kan ik het royal hotel aanbevelen,het ligt op een boogscheut van de backpackerswijk “kao san road”!Het hotel heeft een zwembad en kindvriendelijke kamers.Toen ik er verleden jaar er verbleef kwam het op 1100bath per overnachting(ontbijt inbegrepen)voordelen om dit hotel te nemen het ligt aan de welbekende Ratchadamnoen Avenue.niet ver verwijderd van pra athit (river expresse boten)overkant van de straat kan men praktisch elke bus nemen om Bangkok te doorkruisen.
Hieronder zal ik ff het adres vermelden,nog een prettige reis in het land van de glimlach!!
gegroet:georgessiam.

2 Ratchadamnoen Avenue
Bangkok 10200, Thailand
02-2229111

Bhiman inn was een leuk hotel, echter vond het ontbijt wel magertjes…
Weet niet meer wat het kostte maar dat is vast wel te googlen.

:chin:te weinig eten in Thailand komt volgens mij in hun woorden boek toch niet voorlol2lol2lol2

Voor een ontbijtje loop ik gewoon de guesthouse/hotel uit. De straat is één oneindig buffet!!! Idd, eten kunnen ze !!!lol2 :wink:

Ja Jelle , maar oudere mensen zoals ik houden van iets meer luxe in mijn rugzak zit de mot al dik in.
Wij gaan vermoedelijk naar het Sheraton royal orchid , normaal 100euro maar ons vrouw heeft het ergens gevonden voor 65 euro !
Kwestie van nekeer zot te doen lol2:chin:

Prince Palace, prima :slight_smile:

Ach Frank!!! Oudere mens???lol2lol2lol2 Zo nen jongen bok als te gij! Zevert nie, éh!

Nee serieus, even het hotel uit om hapje te eten kan toch zo lastig niet zijn? :wink:

's morgens liefst rustig ( vroeg liefst ) genieten van een uitgebreid aziatisch ontbijt en daarna trekken we de verroeste botten los lol2lol2 en dan eenmaal uit mijn kot ( hotel ) …krijg er me maar terug in lol2lol2:chin:

Wij hebben in het Bhimann Inn hotel gezeten. Leuk simpel hotel, goedkoop, vriendelijk personeel, 5 min lopen vd rivierboothaven en 5 min lopen van Khaosan Road. Ontbijten hoeft niet bij het hotel er zijn zat eettentjes in en om het hotel en straatverkopers en een kleine supermarkt aan de overkant.

Na ons verblijf bij aankomst in BKK hadden we dit hotel geboekt en beviel prima dat we na 2 weken weer terug in BKK gewoon weer de taxi hebben genomen naar dit hotel, zonder reservering. Ze herkenden ons gelijk en hadden weer een kamer voor ons en we kregen nog korting ook omdat we weer bij hen waren teruggekomen!

Vorig jaar zaten wij in het Royal Benja Hotel. Vlakbij de skytrain en verder ben je ook zo bij de Sukhimvit Road waar je vele eettentjes hebt en een avondmarkt.

Het hotel heeft een zwembad. Niet zoals een resort, maar voldoende om 's middags na een dag sightseeing even lekker af te koelen. Of er familie kamers zijn weet ik niet.