Hallo,
Op de vele Thailand websites and forums, worden Royal Benja en Prince Palace vaak aangewezen als goede hotels in Bangkok. Wat zijn jullie ervaringen met deze hotels (kwaliteit kamers/eten en lokatie) ?
Alvast dank,
Rick
Hallo,
Op de vele Thailand websites and forums, worden Royal Benja en Prince Palace vaak aangewezen als goede hotels in Bangkok. Wat zijn jullie ervaringen met deze hotels (kwaliteit kamers/eten en lokatie) ?
Alvast dank,
Rick
Ik heb zelf geen ervaring met het Prince Palace Hotel, maar Royal Benja is mijn vaste hotel als ik in Bangkok ben. Prima hotel, geen 5-sterren super-de-luxe hotel, maar een goed 3-sterren hotel.
De kamers zijn erg ruim en schoon en de ligging van het hotel in een zijstraat van Sukhumvit Road is perfect !! Als je 's avonds je hotel uitloopt, sta je binnen 5 minuutjes bij de drukke Sukhumvit Road waar het 's avonds een drukte is met de bekende stalletjes waar je kleding, dvd’s etc kan kopen.
De skytrain ligt op ca. 10 minuutjes lopen.
Het ontbijt in het Royal Benja Hotel is prima, wat diner betreft weet ik niet.
Maar de prijs/kwaliteitsverhouding is absoluut goed en ik vind dit hotel een aanrader !
Hoi Hoi
Prince palace is goed!!! heel netjes en lekker eten!! lekker rijst in de ochtend hihi wij hebben het zwembad niet gezien maar die schijnt er te zijn en nog vele andere faciliteiten!!!
succes
Hoi Hoi,
**
Ik heb dit weekend 3 hotel overnachtingen in het Prince Palace hotel geboekt bij greenwoodtravel. Je hebt dan 3 nachten slapen, transfer van luchthaven naar hotel en een lunch voor 1 persoon en dit voor 1950 bath per persoon, dus zo’n 45 euro. Vond dit niet zo duur en ook lekker dat je meteen wordt opgehaald vanaf het vliegveld…
**
*Maar wij hebben ook gezocht voor hotels in BKK maar deze werd toch wel goed omschreven op vele sites … *
**
xxx yviera xxx