Prachtige kamers, daar ligt het niet aan.
Vanaf de 28e verdieping neemt de overlast van de continue op en neergaande lift toe, dit duurt gemiddeld tot 02:00 hierna wordt het iets rustiger.
Het personeel is niet erg klantvriendelijk en stug maar dat zijn de voornamelijk Indiërs en Arabieren die daar komen ook, misschien dat dat enigszins van invloed is ?!
Het ontbijt bestaat voornamelijk uit oud brood en oud fruit of andere left-overs en is dus ook zeer schraal.
De locatie is opzich wel centraal alleen jammer dat het altijd enorm druk is rond Soi 5 waardoor je soms zeer lang onderweg bent om door de files te komen.
Voor de dikke prijs die je voor dit hotel moet betalen is er zeker wel iets beters te vinden.
Het personeel is inderdaad niet heel erg vriendelijk, maar het ontbijt was vorig jaar prima. De locatie vond ik eigenlijk wel perfect. Het is erg druk op straat, maar met de skytrain ben je zo bij de rand van het centrum. Daarnaast kun je aan het eind van de middag even lekker afkoelen in het zwembad.
nou mijn ervaringen zijn anders met dit hotel moet ik zeggen
praat nu wel over 4 of 5 jaar geleden
toen was de service echt goed goede staf vriendelijk
goed ontbijt jammer dat het zo slecht is geworden.
want inderdaad de locatie is goed
Toen ik voorheen als toerist Thailand bezocht, verbleef ik in Bangkok vaak in het Royal Benja Hotel, ik heb er dan ook zeker geen slechte ervaringen mee.
Geen onvriendelijk personeel en zeker geen overlast van Arabieren. Daarnaast vond ik de prijs/kwaliteitsverhouding prima, zeer ruime kamers voor een goede prijs. Locatie is absoluut perfect, op loopafstand van Sukhumvit Road. Als je in het Royal Benja al ‘last’ hebt gehad van Arabische mensen, ga dan zeker niet naar Zenith Sukhumvit, das pas echt erg.
Soi 3 en Soi 5; ik ben er heel toevallig begin dit jaar even ingelopen… het is sinds een paar jaar het arabische gedeelte van de Sukhumvit. Dit heeft dus ook z’n invloed op de bezetting in de hotels tot gevolg gehad.
Voor mij is het al weer enkele jaartjes geleden, dat ik daar ben weggetrokken en op zoek ben gegaan naar andere hotels. Beperk je dus niet tot dit gebied voor een hotel, want er zijn veel leukere en betere plekjes te vinden in dat “kleine” Bangkok.