Leuke guesthouse gezocht!+tips

Hallo allemaal!
Wij vertrekken eind november voor 3 weken naar Thailand.
Ons reisschema ziet er als volgt uit.
4 dagen Kanchanaburi
5 dagen Chiang Mai
Dan richting Phuket
En laatste 2 dagen Bangkok.
Ik ben op zoek naar leuke gezellige guesthouses die niet te duur zijn maar wel een beetje luxe zoals airco en misschien een zwembad.
Iemand leuke tips?
O ja, wij willen 10 dagen dus richting de eilanden vandaar een binnenlandse vlucht van Chiang mai naar Phuket heeft iemand ook nog tips welke richting we daar op zouden kunnen? We houden van niet te toeristisch maar wel van gezelligheid/mooie stranden ect…

Voor Chiangmai kan ik je het volgende aanbevelen!!
Dicht bij de nightmarket en slechts 380bath,namelijk de “Lannathai guesthouse”
Adres:41/8 soi6 Loikroh Rd.
email:lannathai_GH@hotmail.com.
Ikzelf ben er nog geweest in Maart(2010)
De kamers zijn uitgerust met fan,ijskast,tv,hot shower en de bedden zijn netjes.
Bovenverdieping kamers met airco:kost rond de 500bath met alle nutsvoorzieningen.
Ook kan men s’morgens daar aan de balie,ontbijten.
Het guesthouse beschikt ook over 2 pc waarop men kan surfen(10bath per 30min)wel een beetje duur vind ik voor mij persoonlijk!!
Monsane River Kwai Resort(Kanchanaburi) heeft een restaurant. Elke ochtend wordt gratis ontbijt geserveerd. Draadloze hogesnelheidsinternettoegang is gratis. Deze 3.0 sterrenaccommodatie beschikt ter plaatse over een zakencentrum. Gasten kunnen tegen betaling gebruikmaken van een pendeldienst van en naar het vliegveld. Parkeren op het terrein is gratis.
R**Monsane River Kwai Hotel **

27 / 2 Moo2 Sangchuto Rd. , Thalow , Thamuang , City Center, Kanchanaburi.
Vervoer van/naar luchthaven (toeslag)
Gratis ontbijt
Parkeren (gratis)
Roomservice
24-uurs receptie
Zakencentrum
Zwembad
Draadloze internetverbinding - gratis
Hogesnelheidsinternetverbinding (vaste) - toeslag
Kamers

In Monsane River Kwai Resort is elke kamer met airconditioning voorzien van een minibar. Een gratis draadloze internetverbinding is beschikbaar.Een koelkast is beschikbaar.(prijzen rond de 1000bath per overnachting)
Voor Bangkok!
Amarin Inn guesthouse!!
Perfect gelegen in het hart van Bangkok , Amarin Inn Guesthouse is binnen enkele minuten van het beroemde Khao Sarn Road en Banglumpoo winkelgebied. Strategisch gelegen in het drukke , bruisende stad Historische Bangkok is dit prachtige thuis weg van huis .
Adres: 96 Trok Surau Chakrapong , Prasumen Road ( Off Pra Athit Road) , Banglumpoo , Pranakorn , Bangkok 10200

als je 10 dagen richting eilanden wilt gaan zou ik persoonlijk liever richting koh samui gaan en dan vandaar naar koh tao en koh phanang zie je wat meer eilanden als je toch richting phuket wilt gaan doe dan ook een overnachting op phi phi wel toeristisch allemaal maar ook wel zeer mooi en gezellig op phuket zou ik patong overslaan te druk/toeristisch maar bijv. kata beach is wel mooi en gezellig

Phuket: kata beach. Mooi srrand en leuke restaurants en barretjes.
Voor een guesthouse met zwembad, kijk naar little mermaid of kata on sea.

Super bedankt voor de snelle reacties! Ik ga de guesthouses zeker onthouden!

Wij hebben al via air asia een goedkope ticket naar phuket geboekt! Maar is het makkelijk te doen van phuket naar koh samui? Welk vervoersmiddel raad je dan aan? Miss dus paar dagen kata beach of phi phi en dan naar samui?? ( wel leuk hoor dat plannen voor thailand, super veel zin!!)

Groet!

De gemakkelijkste en rapste manier met het vliegtuig!! met Bangkokairways!!(114euro)als je vervoer zoekt met de bus van Phuket naar Ko Samui moet je maar eens surfen op het draadje hieronder!!
http://www.kohsamui-info.com/transportation/coach.html

maar ook de duurste optie