Kao San Road,wordt jaarlijks bezocht door tienduizende mensen van over de hele wereld.
In deze beroemde straat in hartje Bangkok kan men goedkope guesthouses vinden,massageparlors,eetkraampjes,allerlei soorten muziek beluisteren,lekker eten en drinken alsook verbroederen en ervaringen uitdelen met andere nationaliteiten van over heel de wereld!
Wat vinden jullie van Kao San Road,te druk? ter commerciel? te lawaaierig?
Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je eventueel u stemgedrag uitleggen!
groetjes:Georges uit Buriram!:chin:
Ja, je moet er niet te lang verblijven want het is er natuurlijk veel te druk en lawaaierig maar alleen al voor een pad thaitje eten op straat boek ik altijd een hotelletje hier als ik in Bangkok verblijf. :cheer:
Je moet er van houden. Ben er 1x geweest, en dat vond ik meer dan genoeg.
Er vorige week toevallig twee keer geweest,1 keer overdag en 1 keer in de avond en het heeft wel wat deze straat.Vreemde snuiters uit alle windstreken zie je daar,helaas ook de stomdronken over straat zwalkende Britten met de bierfles nog in de hand.Alleen dat gedoe met die straatventers die je allerlei rotzooi proberen te verkopen moesten ze verbieden.
Veel goedkope eetgelegenheden,barretjes en je struikelt over de Pat Thai verkopers (voor een habbekrats een lekkere hap)
je hebt er 2 goeie clubs zitten en natuurlijk de pad thai op straat is heerlijk
verder vind ik het allemaal niet bepaald thais daar
ik geef dan ook de voorkeur aan wat anders
gisteravond bijvoorbeeld in een tent geweest in latkrabang
was de enige farang…keiharde thaise muziek (bandje)
heerlijke avond gehad
jeroen:cheer:
Ik vind het op zich wel een leuke straat maar niet één om dagen in te verblijven. Dan vind ik Rambutri iets leuker en rustiger (ter hoogte Four Sons). Het is wel een leuke straat om heen te gaan zeker als je van uitgaan houd. Maar net als een eerdere comment wat ik verschrikkelijk vind zijn al die rare type’s die stomdronken met hun flessen bier over straat zwalken.
En oja als je Pad Thai echt zo lekker vind koop het dan niet daar maar loop een paar straatjes terug daar heb je ook veel kleine stalletjes je betaalt net zoveel maar het is 10x beter (persoonlijke mening)
Ben 2 keer in die straat geweest en vond het helemaal niets. Veel te druk ben sowieso niet zo heel erg gecharmeerd van Bangkok al is dat natuurlijk heel persoonlijk.
Heel erg leuk en gezellig druk. Heb net The Hangover 2 gezien. Ben blij dat we weer over 6 weken naar Thailand kunnen gaan. Heb genoten van de film en van Bangkok.
Het is leuk om als toerist andere toeristen te gaan bekijken. Maar idd het is niet het Thailand… maar gewoon wel grappig
Wij hadden een hotel ong. 7 min lopen van Soi Rambuttri en Khao San Road en wij vonden het altijd supergezellig om daar elke avond even rond te sjokken, te eten, beetje zitten drinken en mensen kijken en een voetmassage nemen terwijl je mensen kijkt.
We zijn er heel even kort geweest. Toen werden we gek van alle toeristische winkeltjes en zeker van alle tuktuk-chauffeurs die je constant aanspreken. We vonden het veel leuker om op marktjes en plaatsen te komen waar vooral Thai waren.
Je moet er geweest zijn. Is uitstekend geschikt voor jonge backpackers. Er zijn veel guesthouses, maar kwaliteit…? Tot diep in de nacht herrie van discotheken en op straat is alles duurder dan bv. Siam of Silom.
Voordeel is dat bars en restaurants 24/24 uur open zijn. Handig als je smorgens om half zes aankomt met de bus uit Chiang Mai bv.
Kao san road,vooral een ‘must do’ voor de jonge reiziger. De levendige straat is een internationale ervaring met volop vermaak.