Ik wil voor paar dagen een hostel/hotel boeken in Bangkok. Vrouw alleen rond de 30. Wat raden jullie aan? Chinatown of khao san road? Welke buurt is het gezelligste;-)en/of het handigste ?!
tips leuke hostels eventueel ook welkom;-)! Max 50 euro per nacht. Mag ook minder maar mét eigen badkamer.
Rambutii hotel ; is dat wat? ook kwa ligging? niet al te druk en toch alles dichtbij?
Ik kom er absoluut niet shoppen! Dus Sukhumit is dan misschien niets voor mij?Ik wil de typische dingen zoals tempels bezoeken en op dag twee een fietstocht maken bij een van die organisaties die tochten van 5 uren aanbieden.(André waarschijnlijk?)’ s avonds wil ik gewoon gezellig drankje doen en lekker eten!Nog nooit in Bangkok geweest reis erna door Thailand en Maleisie terug naar Singapore. Weet gewoon niet goed welke buurt kiezen! Is “khao san road” meer iets voor de 18 jarige backpacker of ook nog iets voor mij ?MAX 50 zei ik ook kwa prijs;-)!
Deborah, wanneer ga jij?
Ik zou ook alleen reizen en zit een beetje met hetzelfde…
Hans ik zou wél willen shoppen, is dat te doen als vrouw alleen daar eigenlijk? Ik denk dat ik wel snel mensen zal leren kennen maar ja… Weet niet hoe snel ! Ik hoop erop alleszinds…
Maar ik zou ook graag tempels bezoeken en shoppen, de rivier afvaren, china town bezoeken en ook die indian wijk( heb daarover gelezen) maar waar zou ik dan het beste verblijven? Ik zoek via booking… Want op khao san road lees je alleen maar dat er zoveel lawaai is… Ik ben wel 24j dus ik zou wel graag mensen kunnen leren kennen van mijn leeftijd…
hey
ik zou kiezen voor khao san road, je leert er vlugger mensen kennen, die u tips kunnen geven (als je er naar vraagt)
ligt dicht tegen het oude centrum en je kan er gemakkelijk de boot nemen, omgeveer 4min lopen tot aan de rivier.
rustig is de straat niet, maar ik had er geen last van. geslapen voor 350 bath/nacht (alleen op de kamer)
We waren onlangs aan de rivier kant en na een paar steegjes kwamen we in de Khao San Road en moet zeggen dat het veel leuker was op de weg na ksr veel rustiger .
Als je wil zoek ik het wel even op
25 jaar geleden was de Khao san road nog gezellig, maar nu heel druk en veel lawaai om te slapen. Wel nog gezellig hoor. Wij zaten in een questhouse vlak bij de rivier 2 jaar geleden. 10 min bij de KSR vandaan. Heel leuk met kleine straatjes vol met kraampjes en 2 min. lopen vanaf de boot. Echt top!
Kijk eens hier, prima hotelletje. Slaapkamers aan de achterzijde, erg rustig, schoon en netjes. Prima plek om te verblijven, een steegje door en je komt in een oase van rust. http://www.lamphuhouse.com/bangkok/