Khao San Road of Sukhumvit?

Hoi!

Nu ik aan het zoeken ben naar een guesthouse in Bangkok begin ik een beetje te twijfelen waar ik het beste kan zoeken.

Kunnen jullie me input geven over beide locaties?
Waar verblijven jullie zelf het liefst en waarom?

Ik hoor het graag!

Dank!

1 like

Ik verblijf het liefst bij Kao Sarn Road, en dan het liefst net achter de tempel. Heerlijk rustig, maar als je zin hebt in drukte dan ben je er zo.

Ik heb meestal in mijn eentje in BKK gezeten, dan is het fijn om op een plek te zitten waar je af en toe een praatje met iemand kan maken. Ik ben geen uitgaanstype, wat dat betreft kan ik je niet advieseren :slight_smile:

Bedankt voor je reactie!
Ik vind het zelf best lastig kiezen. Ik wil het echte Bangkok en de lekkere eetstalletjes, markten etc etc. Ben geen diehard uitgaanstype, maar lekker levendige omgeving vind ik wel wat. Al ben ik een lichte slaper :wink:

En als niet bevalt, dan ben je zo weer weg :slight_smile:

Dit is mijn favoriet: Where to stay in Khao San Road: Our selection of 34 guesthouses and hotels. - Travelfish.org.

Sommige kamers zijn heel basic, maar ze hebben ook kamers met eigen badkamer en AC.

Iemand anders hier nog ideeën over??

Groetjes!

Kao san rd goedkopere prijzen nu momenteel om dat het buitenseizoen is 450bath kamer met tv en alle nutsvoorzieningen bij Four sons place!
Four Sons Place:
5 Trok Mayom,Jakapong rd,Chanasongkram,Pranakorn:Bangkok.
Tel:0066(02)282-1599
Fax:0066(02)629-3449
E-mail:fsp@fs-hotel.com
Website: www.fs-hotel.com
Faciliteiten:Kamers met kabel tv,warm en koud water en telefoon!
Prijzen overnachting:vanaf 450/500/550/650 bath

Ik ook hoor net achter de tempel heb je toch alle rust en indien gewenst zit je zo op de Khao San. Sukhumvit is niet mijn ding maar ja dat is gelukkig voor een ieder weer anders.

ik verblijf ook liever in de buurt van kao sarn road dan sukhumvit mijn favoriete guesthouse in deze regio is lamphu house z’n 10 minuten lopen van kao sarn road en gelegen in een heerlijk rustige straat http://www.lamphuhouse.com/default.htm kijk maar even op de website en waar je ook naartoe gaat een heerlijke tijd in bangkok/thailand toegewenst

Ik vertrek morgen vanuit Huahin naar Sukhumvit Soi 4 http://www.royalivory.com/ in dit hotel.

Kamers geboekt via booking.com een Deluxe king room incl. ontbijt voor 1299 Thbt p/d.
Dus geen Guesthouse.

Dit zit midden in the entertainment zone en niet dat ik er “gebruik” van wenst/wil maken want ben netje’s op stap met me vrouw(begrijp me hier niet verkeerd in).

Maar wij vinden het gewoon een leuke locatie met levendigheid, in de avond de stalletje’s met allerlei aanbod op Sukhumvitrd een overvloed van restaurant’s en bar’s met en zonder :cheer::cheer::cheer:.

Het ligt lekker centraal en precies leuk om de vakantie mee af te sluiten althans dat vinden wij weer.

is nu zelfs nog goedkoper vanaf 400 voor 1 pers. kamer en 550 voor een double. zit er nu zelf toevallig.

zit altijd bij kao san rd als ik in bkk ben

Aha daar zit je dus in veilige haven, maakte me al lichtelijk zorgen na de berichten van gisteren ivm de toestanden oa in phagnan en samui.

Weet het Baco,heb nog gelogeerd in de four sons house aan het santichaiprakarn park,ze doen er omdat het laagseizoen is 100bath af van de prijs!
normaal betaal je voor een dubbelbed met venster 650bath,wij hebben die kamer gekregen voor 550bath.:slight_smile:

Hee Vidaloca,

BKK gebruik ik om stevig te shoppen, ik heb mijn vaste winkel- en marktgebieden waar ik altijd kom :

Weekendmarkt
Pratunam-markt
Platinum center shopping mall (t/o Pratunam-markt)
MBK shopping center
Pantip Plaza

Om dit snel makkelijk te bereiken, zit ik in Sukhumvit.
www.suk11.com

Een dagkaart voor de skytrain kost 2,5 euro. Ga je een keer op en neer naar de Weekendmarkt, heb je m er bijna al uit.

Suk11 heeft een echte backpackerssfeer, en zit 150 m van de skytrain.
Atlanta Hotel trekt een ouder publiek, en veel gezinnen met kinderen.
Afstand tot de skytrain: 500 m.

Eetstalletjes voldoende langs de Sukhumvit Road, en in de sois.

Hans.