iemand een aanrader in die buurt ?
1000B eventueel met BF ?
Ik zou eigenlijk khao san road vermijden. Vaak goedkope hotels die veel geluidsoverlast hebben en vaak erg kleine kamers. Ik heb op khao san road nog geen goed hotel ontdekt.
Meestal verblijf ik dan in de omgeving sukhivit road. Afgelopen keer een heel lief leuk hotelletje gevonden met hele goede service. Weet alleen de naam niet meer.
Siam oriental in kao san road,als je de achterste kamers hebt,dan is het goed tedoen(geluid)prijzen:350/400/450 guesthouse!!royal hotel op 5minuten wandelen van kao san road,het hotel wordt ook Rattanakoshin genoemd!!prijzen 1150/1500bath incl:breakfast!!het hotel heeft een klein zwembad.Ik kan je nog massas guesthouses of hotels vernoemen in kao san road,maar teveel lawaai!! waarom probeer je niet in rambuttrie road,straat er naast?(richting chaopraya river)georgessiam.
ONZIN-dan is meneer al jaren niet hier geweest. de zgn. FLASHPACKER is opgerukt-die meer betaalt en betere kamers wil-dat ouwerwetse goedkoop is allang out.
sites zoals khaosanroad of khaosanroader tonen er 10tallen. Rond sukhvit (sex toeristen en andere onwetenden, en veel burka.s) geeft 1000 THB je een oude uitgewoonde kamer in een 3e rangs HTL. Hier rond KhaoSarn (let wel-ga WEG van die straat) geeft 1000 THB je de best pick-nette kamer met AC, fridge, TV, free WiFi etc. Huizen zoals Erawan, New Siam-Riverside, Buddy Lodge (kost meer), Phiman Inn. Met new cool design bvb de vernieuwde Hello-elke kamer in industrial apart design en met eiegn computer. Rond de 5/600 nog heel acceptable kamers met AC, bvb rambuttri Lodge of de Sawasdee chain. Stylish Thai design: samsensam, Diamond House.
Dit huis is sinds mrt 09 geheel van binnen uitgebroken-en nu weer geheel gerenoveerd-duurt nog wel 3-4 mnd voor de binnenboel weer op orde is.
zag 4-5 dagen terug dat er een groot bord stond dat het verdergaat als-puh-
KHAO SARN ROAD GARDEN RESORT (garden! nou ja!).
zal wel overgenomen zijn door die superrijke BuddyLodge en andere dure tenten in bezit hebbende Sjinees uit Phetburi.
Bkkflyer,ik denk dat je abuis bent over Siam oriental,ben er nog geweest in mei(2009)3dagen!!georgessiam.