Goedkoop Hotel In Bangkok

Ik ga volgende week met een vriendin voor 2 maanden naar Thailand en Maleisië. Voor de eerste 2 nachten willen we alvast een hotel boeken zodat we niet nog moeten zoeken als we aankomen. Op internet zijn wel genoeg hotels te vinden, maar ik vroeg me af of iemand hier misschien een goedkoop hotel weet bij khao san road in de buurt. We willen iets met airco en t liefst met zwembad zodat we even bij kunnen komen van de vlucht. We dachten aan iets rond 15/20 euro per nacht, is dat te vinden daar?

Originally posted by tamaar1@27-03-2005, 19:30:23
Ik ga volgende week met een vriendin voor 2 maanden naar Thailand en Maleisië. Voor de eerste 2 nachten willen we alvast een hotel boeken zodat we niet nog moeten zoeken als we aankomen. Op internet zijn wel genoeg hotels te vinden, maar ik vroeg me af of iemand hier misschien een goedkoop hotel weet bij khao san road in de buurt. We willen iets met airco en t liefst met zwembad zodat we even bij kunnen komen van de vlucht. We dachten aan iets rond 15/20 euro per nacht, is dat te vinden daar?

GOLDEN PALACE
15 Soi 1, Sukhumvit Road
Tel: (02) 2525115-6 2525169
Fax: (66 2) 2541538

Kosten 850 baht per nacht gelegen op loopafstand 150 m. van Sukhumvit Road dus zeer centraal

Wel even per fax reserveren (in het engels)

Thaimax Chiang Mai
http://www.homestay-thailand.com

Je zegt dat je graag bij Khao San in de buurt zit, ga dan niet naar Sukhumvit Road (ongeveer 10 km van Khao San). Ik adviseer je om vanuit het vliegveld airportbus A3 te nemen naar Khao San (100 baht per persoon). Het is laagseizoen, dus het vinden van hotel is totaal geen probleem. Mocht je nog in Chiang Mai komen en je wil nog info, mail dan, we hebben lauke accomodatie in het centrum.

Kijk maar eens op de website:

www.cafecrossroadstravel.com

Hans

hallo,

een aanrader vonden wij is new siam guesthouse 2,dit is een guesthouse met zwembad,op loopafstand van khao san road,gelegen aan de soi rambuttri,een leuke rustige straat,het guesthouse zelf is ook,in tegenstelling tot veel andere,erg rustig en verzorgd,ik meende dat wij iets van 800 baht betaalden in dec en jan
wel even opletten er zijn 2 siam guesthouses alleen siam 2 heeft een zwembad!,en ik meende dat wij in bus a2 zijn gestapt even checken dus,veel plezier!

ps misschien heb je wat aan de site van travelfish www.travelfish.org een erg leuke site om accomodatie te zoeken in thailand en omstreken

http://www.newsiam.net/Home.htm

Khao San Road…tsjaaa…wat moet ik er van zeggen… Wil je het echte Bangkok ontdekken, ga dan niet rond Khao San Road zitten. Deze omgeving is niet het echte Bangkok en lijkt meer op een westerse backpackers kolonie. Alles is hier voor de farang en er is niks origineel Thais te vinden.
Er zijn backpackers die 3 weken op Khao San Road verblijven, verder niks van Bangkok zien en dan thuis zeggen dat ze in Bangkok geweest zijn. Khao San Road lijkt niet in de verste verte op Bangkok.

D&D Inn op Kho san Road… fijn hotel. redelijk goedkoop en een zwembad op het dakterras… kost 10 euro per nacht voor 2 persoons dacht ik…

Joost