Iemand in Bangkok op dit moment?
Ben van plan om over een paar dagen richting Zuiden te vertrekken.
Vliegen of bus/boot, het maakt niet zoveel uit maar het zou fijn zijn als er iemand mee wil reizen. Zit nu op Khao San Road en het is … fantastisch!
ff terzijde Jeroen,hoe is het momenteel in “kao san road”?zijn de meeste hotels,winkels en straatanimatie terug begonnen of is het nog altijd een leegloop?
Gegroet:georgessiam.:chin:
ben je toch aangekomen ondanks de problemen met de As-Wolk how’s life in thailand? last van de protesten of valt dat wel mee. ik kom 7juni aan in bangkok als je dan nog in thailand bent wellicht ergens treffen?
Het is hier onbeschrijfelijk… Ik ben per toeval op deze straat terecht gekomen en zit hier nu al vier dagen. Van problemen is hier absoluut niks te merken. De straat loopt vol en iedere avond is het groot feest.
Ik heb gisteren pas gehoord wat er twee weken geleden op het einde van de straat is gebeurd, en heb de kogelgaten overal in de muur gezien. Burgerking etc is een week dichtgeweest maar is nu gewoon terug open.
Ik vertrek morgen of overmorgen naar het Zuiden maar kom zeker terug. De verhalen hebben toch wel indruk gemaakt en sommigen zeggen dat het beter is om te vertrekken…
En Ralph, als je aankomt in BKK, metertaxi nemen naar kao san road en recht naar D&D hotels! Betere tip kan ik je voorlopig niet geven Reisgenoot zoeken is trouwens niet nodig, ik ben nog geen seconde alleen geweest. De hele wereld loopt hier