Khao San Road!!

Haha,

de vakantie is begonnen met een hotelletje langs Khao San Road!
gekkehuis hier, maar ben emails aan familie en vrienden aan het sturen.
Later als ik weer thuis ben dan bundel ik die mails samen en komen ze op dit thailandforum. Want ik heb geen tijd om alles dubbel te typen…

Dus ik laat pas weer van mij horen over een maandje…

Doei doei:chin:

Jammer, je hoeft tocht niet alles dubbel te typen. Je kopieert de hele mail gewoon hier in en klaar is Klara en kunnen wij mee genieten.

Hahaha je hebt groot gelijk hoor! Het is je eerste keer Thailand geniet er lekker van ip achter de pc te zitten :dag:

@ Rik: Alhoewel, niks zo aangenaam om in weg te vluchten voor de 's middagse hitte :zon02: als een goed geairconditionde cybercafé. Als je dan toch je ei kwijt wil…

PS ik zit zelf ook liever ergens op een fris terras onder een fan met een Shinga

Ik had dat ook geprobeerd verleden jaar om te internetten op terras,moest na 5 minuten de aftocht blazen(teveel muggenbeten)
Geef mij maar een airco internetshop zonder kinderen want soms is het niet tedoen met al die drukte.

Geniet ervan Arjan !! Ik ben jaloers, en ik denk meerderen hier op het forum !

Haha dat is wel heel zeker hoor een fan een koude shinga/leo en om het af te maken dry squid of zo iets dan heerlijk genieten. Als ik al van het internet gebruik maak dan vaak of heel vroeg in de morgen of laat in de avond.

dry squid is niets voor mij de rest wel.

doe mij maar een lekker bord kung che naam pla en moo yang

Hey morge Baco :drool::drool::drool::drool::drool: ook erg lekker hoor Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit ik lust (bijna) alles wel haha