Leuk hoteletje in Bangkok om mijn eerste dagen in Thailand door te brengen?

hoi
wie kan mij een leuk hoteletje om de eerste dagen van mijn reis een beetje te kunnen aclimatiseren in thailand aanraden?
Liefst niet te duur maar mag wel een beetje luxe zijn aangezien ik de rest van mijn reis waarschijnlijk veel in hostels zal slapen.
Ik ou het wel leuk vinden als het een beetje centraal gelegen is zodat ik vanuit daar al verschillende dingen kan bezoeken!
groetjes lotte
www.lotte-op-reis.shareyourstory.nl:vak01:

Heel veel keuze in de buurt van Khao San Road. Ik zou niet op Khao San zelf zoeken maar in de omgeving, bv Rambuttri.

Trouwens: gezien de prijzen van guesthouses in Thailand, zou ik er niet voor kiezen om in hostels (dus gedeelde kamers) te slapen, maar lekker een goedkoop guesthouse opzoeken.

hoi dank je wel voor je tip! dat van die guesthouses zal ik in gedachten houden
ik zie dat jij skype gebruikt, weet jij toevallig of dat in zuid oost azie in de internetcafe’s te gebruiken is. want volgens mij is dat een programma wat geinstaleerd op de comp moet staan toch?
en weet jij toevallig of itunes ook vaak op de computers staat?
groetjes lotte

Baan Sabaai, dat is een goede start vind ik. Was altijd het duurste hotel van de reis (in 2004 450 bath voor een kamer met badkamer en airco). zal het adres eens opzoeken als je wilt. of is het ietske te duur?

hoi alex
als je wil mag je van mijn het adres wel opzoeken, anders zoek ik het wel op internet op. dat het eenbeetje duurder is maakt niet uit en 450 baht is vergeleken hier nog niet heel veel voor een hotel. dus als je het wil opzoeken graag. bedankt voor de tip!
groetjes lotte

Skype is in veel inertent cafe’s beschikbaar. Geen idee over iTunes.

ok, morgen heb je het. zal het vanavond thuis in mijn documenten snuffelen.

Baan Sabai: 12 soi rongmai, thanon shaofa chanasongkram, phranakom, bangkok

Het is niet ver van de khaosan road, maar wel heel wat rustiger.

Als je wilt kan ik het kaartje van de guesthouse opsturen samen met enkele plannetjes van bangkok, changmai, enz… Maar dan moet ik wel nog je adres hebben.

groetjes, nele & alex

Hé hallo Sawasdee guesthouse is ook erg leuk is 100 meter van khaosan Rd. erg netjes sóchtends en lekker kopje koffie heerlijk ontbijd en het is ook niet zo duur .
Ik heb wel een adres voor je.

147 soi Rambutree,chakrapong rd.

www.sawasdeehouse.com

echt een leuk guesthouse zeker een aanrader

groeten wouter