Wat vinden jullie het aantrekkelijkste?

Hallo, wij zijn 2 studenten die in September voor ongeveer 3 weken ergens zouden willen rondtrekken. Onze eerste keuze ging naar Peru (we willen beide een glimps van de jungle opvangen, we zouden ook graag een paar dagen trekken), maar nu hebben we gisteren gezien dat ze bij connections interessante promoties hadden:

http://www.connections.be/flights/continent.asp?language=NL&CL=cnx&promocode=W&gclid=CL3tjbe7xJsCFUyF3godoXYnAQ

We hadden dan eerste Kenia in gedachte, maar uiteindelijk bleek ons dit te gevaarlijk.
Nu is mijn vraag, wat vinden jullie de meest interessante bestemming?

Ik vind Texel waanzinnig leuk!!

Thailand, Maleisie, Indonesie, interessante bestemmingen, ook jungles en veilig!

ik ben zowel in peru geweest als in kenia. Na peru dacht ik verliefd te zijn op zuid amerika. Maar toen had ik Afrika nog niet gezien…Sinds ik daar ben geweest, ben ik niet meer weg te slaan.

Maar het is zo persoonsgebonden. Alles heeft zijn eigen charmes. Je zult je overal wel kunnen vermaken.

En Kenia te onveilig???

Laos !!! Echt een superland !

Tja, en ik ben weer helemaal weg van Ecuador. Wat bedoel je met onveilig, in Nederland kan je ook iets gebeuren… overal ter wereld, maar om daardoor dingen te laten die je eigenlijk graag wilt, dat zou toch jammer zijn.

Ja, inderdaad, ik loop in Azie midden in de nacht op straat, in Nederland durf ik dit niet!