Wat vind jij van de Turkse Keuken?

Ik hou van de turkse keuken en hou sowieso van koken. Het klaarmaken van turkse gerechten is geen probleem voor mij omdat ik geregeld afkijk van mijn schoonzus en af en toe maak ik een combinatie van turks met indonesisch.

Mijn partner kan heel goed koken omdat hij oorspronkelijk uit Gaziantep komt. Daar staan zij bekend om het klaarmaken van de lekkerste eten.

Zoals Franka al zei, er is een verschil tussen wat men in de restaurants aanbiedt en wat men thuis kookt. Het is niet alleen kebab en doner maar er zijn veel meer gerechten.

Er zijn een heleboel gerechten die lekker zijn maar ik hou niet echt van de gerechten met teveel zuur en yoghurt. Yoghurtsoep daarentegen vind ik wel weer lekker.

Met de ingredienten van hier maak ik soms een indonsesische rijstafel. Ik moet er wel bij zeggen dat ik alle kruiden die hier niet verkrijgbaar zijn, meeneem vanuit Nederland. Bij elk bezoek neem ik kleine beetjes mee in mijn koffer. Dus ik eet elke dag wel lekkerrrrrrr

ik vind het altijd wel erg wennen, want het is best verschillend met nederlandse gerechten. maar ik vind het altijd wel erggg lekker haha :smiley:

Mjam!

Erg lekker. Ik kook ook vaker Turks dan Nederlands denk ik…

De Turkse keuken vind ik heerlijk, ben nog in de ondekkingsfase maar ik vind het het lekkerste eten!

Turkse keuken in Nederland is niet altijd even goed, maar als we daar op vakantie zijn… HEEeeerlijk!