hallo lieve mensen
ik ga in juli 3 weken naar bali met mijn man,we kennen het land en de cultuur niet dus ik moet nog het een en ander voorbereiden.we verblijven in de Ubud.µKan iemand ons de beste tips geven zodat we een onvergetelijke vakantie meemaken
alvast erg bedankt
Maar even zonder gekheid dit is wel een hele algemene vraag. Lees eerst hier verder op het forum en koop eens 1 van de vele reisboekjes in de winkels over Bali. Vraag dan iets gerichter en geef dan aan wat je normaal gesproken erg leuk vind.
Maar er is genoeg te doen dus die onvergetelijke vakantie moet gana lukken hoor.
Kijk eens op website van organisaties die rondreizen naar Bali aanbieden, dan krijg je een aardig idee van wat er te doen is. Lees eens wat reisverhalen van mensen (bv IkReis - Reistips en bezienswaardigheden Bali ;)), of blader eens door een reisgids. De ANWB heeft beknopte boekjes met informatie, maar persoonlijk vind ik de Insight gids erg mooi vanwege de foto’s die erin staan.
ik ga samen met mijn vriend ook in juli 2 weken naar bali.
Ik heb voor mijzelf een lijstje gemaakt met dingen die ik wil zien/doen.
Alles zal niet haalbaar zijn maar zo heb ik wel zwart op wit alles.
Ubud:
- Uluwatu tempel
Paardrijden
Raften door vallei met watervallen op de Ayung rivier
De markt van Candikuning ligt vlakbij de Ulun Danu tempel op de route van Ubud naar Lovina, dus die zou ik niet vanuit Kuta bezoeken.Verder lijkt het me wel te doen in 2 weken, een aantal dingen zijn prima te combineren.