Wat tedoen in Phuket??

ik denk dat ik dit gedeelte ga overslagen(j.bond eiland)heb nu mijn zinnen gezet op iets anders,namelijk:aquarium of cape Panwa!iemand daar al geweest?Nu had ik ook nagedacht om te overnachten op de karong beach,wat natuurlijk minder druk is als het pattong beach,heb ik gelijk?? gegroet:georgessiam.

Volgens mij mis ik het waterskiën/wakeboarden in je planning Georges!!

goeie keuze George om j.bond eiland over te slaan het is niets bijzonders en als je weet waar het is kan je het ook vanaf de kust zien aangezien het daar vlak voor ligt

ik ben nog nooit bij dat aquarium geweest maar vrienden van mij wel en die vinden het een aanrader

ja karong beach is rustiger dan pattong maar zeker nog niet te rustig je zou ook nog op kata beach kunnen overnachten dat is nog iets rustiger en heeft op phuket mijn voorkeur

groet dirk

dat ben ik ook van plan thomas,moet er nog over hebben met mijn vriendin!! Omdat zij een beetje bang is van de zee,plan ik niet veel van tevoren!!gegroet:georgessiam.:chin:

ben daar nog niet geweest om te overnachten(kata beach)heb je suggesties ivb:hotels,restaurants??Gegroet:georgessiam.

Groetjes Frank

Bedankt Frank,ik heb nu informatie genoeg om een heel maand door phuket te reizen!!gegroet:georgessiam.