Wat te doen

Hallo allemaal,

Na een paar weken hier de verhalen te hebben gelezen wil ik jullie toch ook om raad vragen want ik weet het even niet meer PFF. Wel heel erg fijn dat dit forum bestaat. Ben een alleenstaande moeder in de 45 en ben dit jaar dus ook verliefd geworden op een turkse man ik heb 8 jaar geen gevoel gehad en vond vakantieliefdes maar niks tot ik A ontmoete we raakte aan de praat en hij vroeg gelijk mijn telnr. ik dacht toen van O j heb je weer zo 1, de volgende dag weer aan de praat geraakt en toen gebeurde er wat met mij (ons) hij was zo aardig afijn een paar dagen later kreeg ik zijn telnr. en wou hij afspreken na zijn werk dat kon niet ivm m’n kind kon hem niet alleen achterlaten de volgende dag had ik al aardig wat vlinders in mijn buik en heb toen in de avond toch afgesproken op het strand als mijn kind sliep ik leek wel gek maar ik ben naar strand gegaan daar gezoend maar wou na 10 min weer naar hotel mijn kind.
De volgen dag moest ik weer terug naar Nederland.
Nu hebben we SMS contact en heeft hij 1 x gebeld en ik 1 x gebeld
maar ik krijg maar 1x in de week een smsje van hem . Waarin die zegt dat hij me erg mist Vind dit wel wat weinig van hem wat is dit? Is hij misschien bang om gevoelens te tonen Hij wil dat ik naar hem toe kom dat wou ik ook doen eind oktober zonder mijn kind maar nu begin ik 26 september met mijn nieuwe baan en kan ik niet meer ik ben nu heel bang dat dit doodbloeit of ik moet nu nog even snel 3 dagen er heen gaan maar zit met mijn kind die kan nergens heen de vader is niet in beeld vandaar. Ik weet niet wat ik moet doen ik ben erg verliefd zouden jullie gaan of proberen het contact vis skype en sms te behouden tot volgend jaar. Ik ben best wel radeloos en dat op mijn leeftijd ha ha. Ik hoop hier wat wijze raad te vinden.

Welkom vive!

Heerlijk 45 en het gevoel van een puber! :slight_smile: lekker van genieten. Voor de mannen in turkije is de inkomsten niet hoog en bellen of smsen naar nederland is echt super duur en dat zit er nou eenmaal niet in dus 1 sms per week is al best veel :wink:
Als je wilt kun je een goedkope telefoon kaart kopen dan kan je vaker praten met elkaar en dan kom je er vanzelf achter of je 3 dagen moet gaan of niet… En anders idd skypend de winter door. Zijn er geen mensen in de omgevind die op je kind kunnen passen? Want als je na 8 jaar eindelijk weer eens gevoelens hebt, zou ik ze zeker niet negeren!
Als je belt krijg je meer van elkaar te weten. Als je hier leest krijg je meer te weten over turkse mannen en de ervaringen en zal je ook lezen dat veel mannen het lastig vinden hun gevoelens te uiten. Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt, maarer komen er vast nog meer!! :slight_smile:

Fijn dat je na 8 jaar weer gevoelens hebt.
Misschien een stomme vraag,maar waarom neem je je kind niet gewoon mee,kan je gelijk meemaken hoe hij op een kind reageert…

Bedankt voor de reactie doet me goed, en je zegt het goed ik moet wat met dit gevoel doen!
ik ga maar bellen maar hij is ook nog eens 15 jaar jonger als ik PFF.

hij moet naar school dus dat gaat niet helaas, maar hij ging leuk met mijn kind om dus dat zit wel goed gelukkig dat voel ik.
Wel fijn om hier over te praten vrienden reageren super negatief.

Oww jammer en in de school vakantie is een stuk duurder voor een alleenstaande moeder.hoe oud is je kindje? Misschien kan je voor 1 keer toestemming vragen.

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Mijn kindje is 8 jaar ik zou in de schoolvakantie kunnen wat heel veel geld kost maar ik begin donderdag met nieuwe baan kan ik niet maken om gelijk vakantie op te nemen komt net weer heel rot uit. Ha Ha het lijkt wel of het niet mag!

Vive,misschien kijken wat het kost in de kerstvakantie dan? Of alleen tickets boeken en dan moet hij zorgen voor een verblijfplaats.

Vive leeftijd maakt in turkije niet veel uit. Dat zal je ook wel gemerkt hebben, mijn askim is 11 jaar jonger als mij, maar heeft een boel levens ervaring en dat is wat hem volwassen maakt!
Zo moet je het niet zien, dat het niet mag!! Je hebt een nieuwe baan en normaal zou je daar waarschijnlijk heel blij mee zijn geweest! Dus wees dat nu ook gewoon, tenslotte heb jij hier ook je leven. Je kunt kijken in de voorjaars vakantie, dan is je kind vrij van school en ben jij wat langer aan het werk, ondertussen proberen of je elkaar meer kunt spreken!! Moet gaan lukken meid!!! :slight_smile: positief bekijken!!!