Wat te doen met mijn onzekerheid?

hoi dames, Fijn dat er zo`n forum bestaat… Ik ben net terug uit turkije en heb mijn hart verloren aan een jongen die werkt in Bodrum ( daar ook op vakantie geweest). We hebben sinds ik terug ben elke dag contact via skype en fb. Aan een paar vriendinnen mijn verhaal gedaan. Er kwamen goede en slechte reacties. Waaronder: hij zal je wel gebruiken om naar nederland te komen. Dat maakt me enorm verdrietig. Hij zegt zelf dat dat niet het geval is.
Ik zelf voel me af en toe heel verdrietig omdat ik niet weet waar dit heen moet gaan. We hebben al afgesproken dat ik in januari die kant op ga. Heeft er iemand tips voor me over hoe ik met dit gemis om kan gaan. En hoe ik een beetje kan weten of hij het wel of niet meent met me.

alvast thx

groetjes

Welkom Kida!

Wat vervelend dat de eerste reacties uit je omgeving al niet te leuk waren. Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar niet alle Turkse mannen zijn slecht. Mijn tip om te weten of het ‘echt’ is… Ga er terug heen! Probeer in de tussentijd genoeg afleiding te zoeken. Dit is moeilijk, maar bedenk je dat door verdrietig te zijn de tijd echt niet sneller gaat en het gemis niet minder zal worden. Vergeet bovenal niet te genieten van je/jullie verliefdheid, ondanks de negatieve reacties! Er zijn genoeg succesverhalen te vinden. Ik zat twee jaar terug precies in dezelfde situatie als jou en ben inmiddels getrouwd, geëmigreerd en enorm gelukkig. Niets is onmogelijk!

Kan je wat meer over jezelf vertellen? Bijvoorbeeld hoe oud je bent en hoe oud hij is, hoe jullie elkaar hebben leren kennen etc.? :slight_smile:

@miss1993 ik zelf ben een belgische die in nederland woont, mijn askim woont in en werkt in turkije. Ikzelf ben 28 en hij 29. We hebben elkaar leren kennen in het hotel waar hij werkt. En hebben afgelopen week behoorlijk wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Nu sinds ik thuis ben appen en skypen we heel veel. Vaak 2 keer per dag skype, en voor de rest heel veel berichten sturen.

Wat de toekomst zal brengen weet ik niet, maar het is allemaal heel raar voor me.
Emigreren zal voor mij heel moeilijk gaan daar ik een dochtertje heb.

Wel wil ik heel graag in januari weer terug daarheen om te kijken hoe en wat, enkel hangt het er vanaf hoe duur het vliegticket is. dus als iemand nog een goedkope website weet :slight_smile: let me know.
Hij ziet dat ook helemaal zitten.

verder lees ik heel graag de ervaringen van anderen want daar put ik kracht uit.

Welkom… Ik denk dat iedereen ooit die onzekerheid wel heeft meegemaakt…
Ik hoop dat je een ticket vind dat niet te duur is heb je al op turkish airlines gekeken? Als het jou niet lukt kan hij misschien naar nederland komen of is dat uitgesloten? Van al de negatieve commentaar moet je je ni aantrekken er zullen altijd mensen zijn die tegen je relatie zijn of het nu met een Turkse man is of met een hollander… Er zullen altijd mensen zijn die commentaar geven maar daar moet je je niks van aantrekken :slight_smile:

Ik heb zelf ook een prille relatie met een Turk ( vanaf july) ik ben begin augustus naar huis gegaan en heb direct een ticket terug geboekt en was dus eind september ook bij hem… En nu zit ik te wachten op de goedkeuring van zijn visum voor in december.

Heey Kida!

Wat leuk dat je een turkse liefde hebt gevonden! :slight_smile: denk dat je sowieso in het turkse liefdes topic veel positieve verhalen zult lezen! :slight_smile:
Ik heb zelf ook een prille liefde (begin augustus) en ga er volgende week weer heen! :slight_smile: ik ben er zelf achter gekomen hoe serieus hij is omdat ik veel vrienden heb in Turkije die hem ook kennen! Dus dat weet ik verder niet echt! Maar sowieso erheen gaan is wel een goede manier!! :slight_smile:

Wat betreft rotte vrienden enzo heb ik veel ervaring en ook nog last van! Ik zeg probeer ze eerst wat tijd te geven te wennen aan de situatie probeer ze te laten zien hoe serieus en leuk jullie zijn samen! Mochten ze rot blijven doen dan tsja… Heb je wel je echte vrienden leren kennen! Ik heb er nu een paar op een lijstje staan die na mijn terugkomst van Turkije nog 1 kans krijgen! Als je echt voor de relatie wilt gaan zal je toch van de negatieve reacties af moeten!

Het gemis is zwaar heel zwaar! Maar maakt je samen zooo sterk!! Probeer afleiding te zoeken dan vliegt de tijd voorbij! En voor je het weet sluit hij je weer in ze armen en kan je weer genieten van elke seconde :slight_smile:

Geniet van je liefdeswolkje :slight_smile:

@ little one: die optie staat ook open om hem naar hier te halen, maar dan moet eerst het papierwerk enzo in orde zijn. Dan pas is het mogelijk. Daarom hebben we afgesproken dat ik eerst daarheen ga. Nee op turkisch airlines had ik nog niet gekeken. Welke bedragen zijn redelijk voor een vliegreis in januari?

@BirdieC: Wat gaaf dat je volgende week terug kan naar de askim… Ik ben blij in jou plek :slight_smile: afleiding krijg ik gelukkig volgende week weer dan kan ik weer gaan werken :slight_smile: en heb voor morgenavond met een vriendinnetje afgesproken om te gaan eten… Wel eerst goedkeuring gevraagd via skype :-p…
Hij laat me vrij in dingen die ik hier doe, maar wil wel graag weten waar ik ben :slight_smile: en of ik op tijd terug ben om te skypen want hij mist me heel erg zegt hij :slight_smile:
En idd wat jullie allemaal zeggen, je komt er pas achter als je nog een keertje terug gaat. Daarom hebben we ook afgesproken dat ik in Januari weer ga. als het is altijd afwachten natuurlijk hoe het verder gaat lopen. Het is nu allemaal nog heel nieuw.

@ iedereen: Fijn dat jullie zo met elkaar en met mij meeleven. Dat sterkt me echt. Waardoor ik alles in een ander perspectief ga bekijken. Ik ben van mezelf op dat punt nogal onzeker en bang dat er een ander meisje met hem vandoor gaat. Hij heeft me op mijn hart gedrukt dat ik de enige voor hem ben. Dus ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Ik hoop nog veel moois…

Mijn askim wilt ook altijd weten waar ik ben en met wie! :slight_smile: maar ook puur uit interesse voor mijn leven(en een beetje controle ofcourse haha!)

Hoe is jou vriend verder? Beetje romantisch? :smiley: hihi ik ben echt een nieuwsgierig kind vind het zo leuk andere verhalen te horen :slight_smile:

Hoi Kida,

Je weet nooit of hij het gemunt heeft op het NEDERLAND of gewoon om jou, dat weet niemand. Ik ken personen die 3 jaar of langer een relatie hebbem gehad en het om het geld ging. Ik ken personen waar de relatie helemaal goed gaat en het toch uit gaat. Ik zelf heb een ex die helemaal depressief is geworden toen hij terug kwam uit nederland. Mijn huidige vriend komt binnenkort definitief naar Nederland toe. En als hij komt voor de papieren, dan heeft hij die over 5 jaar. Dan ben ik gebruikt ja… maar als je het niet waagt zul je het nooit weten.
Je moet uitgaan van het positieve en niet van het negatieve anders is het leven niet leuk.

Inmiddels klets je met de rest van de meiden mee, maar ik dacht ik reageer hier nog even, want ik denk dat meer meiden dit zullen herkennen, vandaar hier mijn reactie :slight_smile:

Nou als jullie al 2 x per dag skypen en hij appt je veel dan zal het wel goed komen. Ik had ook iemand leren kennen waar ik veel meer appte maar nu is het hotel gesloten en is hij terug naar huis en appt hij helemaal niet meer…dus ik vermoedt dat hij naar huis is naar zijn vrouw en kinderen…Hij zei dat hij single was maar dat geloofde ik toen al niet, welke man van 36 in in Turkije nog single? Ik wens jullie heel veel geluk in januari 2014!

Welkom melodie! Wat fijn en heftig tegelijk! En wat gaaf dat je 10 december alweer die kant op kan! Heel veel plezier… Ik reageer straks even langer :slight_smile:

hi melody: mss kan hij helemaal ni appe… MIjn liefje is nog in het hotel die mag daar verblijven maar ik weet als hij naar huis ga hij geen internet en heel slecht bereik heeft met zijn telefoon

Hi melody, turkse mannen van 36 die vrijgezel zijn bestaan echt. Ik heb mijn askim leren kennen toen hij 32 was, en hij heeft n broer van nu 34 die toch echt vrijgezel is en voorlopig geen trouwplannen heeft. Natuurlijk kun je altijd n rotte appel treffen maar dat kan hier ook. Turkije gaat met de tijd mee, ze trouwen echt niet allemaal heeel jong. Als je askim naar huis is het goed mogelijk dat er geen internet is. En bellen kan n moeilijk vethaal worden ligt eraan waar hij woont.