Hey meiden!
Ik ben van plan om in juli mijn vriend op te gaan zoeken in Turkije (waarschijnlijk de laatste 2 weken van juli). Dit is de eerste keer dat ik naar hem terug zal gaan en ben er dus nog niet heel erg bekend. Hij woont en werkt in Marmaris. Hij is verkoper van excursies en werkt tijdens het hoogseizoen dus 7 dagen per week, 14 uur per dag.
Aangezien ik geen zin heb om me daar te vervelen als hij aan het werk is wil ik jullie vragen of jullie tips hebben wat ik daar kan doen om de tijd dat hij er niet is door te komen. Of nog leuker: zijn er meiden die rond die tijd ook in Marmaris zijn?
Thanx alvast!
Ik ben er heel de zomer te vinden vanaf maandag! Er is genoeg te doen, winkelen er is 1x in de week een leuke markt in Marmaris en icmeler. Leuke trips zoals boottrips hamam, safari’s er is genoeg te doen!
Bedankt voor je reactie! Maar ik vind het niet echt leuk om in m’n eentje de toerist uit te gaan hangen zeg maar Maar jij bent er dus de hele zomer te vinden. Wat doe jij er zoal? Is je vriend ook aan het werk?
Ik ben er ook alleen met mijn vriend natuurlijk hij runt een kapsalon in een allinclusive hotel in Marmaris. Vriendinnen die ik in de loop van de tijd heb leren kennen zijn er ook dus als ik niet in de kapsalon ben ga ik met hun dingen doen. Maar het is natuurlijk gezelliger om iets te gaan doen met iemand. Maar je bent natuurlijk altijd welkom als je iemand nodig hebt om iets mee te gaan doen!
Ik ben ook heel juli in Marmaris te vinden :cheer:!
Ach toch genoeg te doen daar, anders heel de dag in het zonnetje liggen :zon02: dat ben ik alvast van plan, hahahah :D!
Marmaris, in welk hotel werkt je vriend dan???
Hij werkt in kaya maris aan het strand is dat
Wel fijn dat je daar al mensen kent, dat moet ik allemaal nog opbouwen. Ik zie er wel een beetje tegen op om daar voor het eerst de hele tijd alleen te zijn! Hoe vond jij dat de eerste keer toen jij daar heen ging? En hoe heb je dat aangepakt? Ik kan ook wel eens bij m’n vriend zijn werk langs gaan maar daar kan ik ook niet de hele dag gaan zitten Het lijkt me leuk om wat af te spreken als ik daar ben, met iemand die in dezelfde situatie zit! :wub:
Hoi,
In marmaris is altijd genoeg te doen en komen dan ook altijd vele nederlanders op vakantie.
Als je lekker aan het strand gaat liggen kom je al gauw met genoeg mensen in contact, en wellicht dat jou vriend je ook aan verschillende mensen kan voorstellen?
Ik heb me nog nooit verveeld in marmaris, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik altijd met vrienden of familie ben geweest:).
Heel veel plezier alvast!
He ik zou wel met je mee willen!
Ik wil deze zomer heel graag naar Turkije en zoek nog een reisgenootje
Ik kan ook de laatste 2 weken van juli of eind augustus/begin september.
Ik snap als je vriendje zoveel werkt dat je zoiets hebt, pff wat moet ik doen dan?
Ik hoop snel iets van je te horen!
Groetjes nicole
@tatjana1987: Ik heb me ook nog nooit verveeld maar de vorige keren was ik ook gewoon met vrienden of familie. Dus dat maakt het dan toch ff anders. Maar ik ga me maar niet te druk maken, misschien valt het allemaal wel heel erg mee. Heb overdag in ieder geval genoeg tijd om op het strand te liggen
@nicoleg85: Leuk dat je reageert! Maar ik ben op zich niet echt op zoek naar een reisgenootje omdat ik natuurlijk zo veel mogelijk bij mn vriend probeer te zijn. En ik slaap gewoon bij hem thuis dus ik denk niet dat het heel erg handig is?
He danielle,
Dat snap ik heel goed!! Heeft hij misschien geen leuke vriend? haha :zon02:
Dan vermaak ik me ook wel Ik zou het niet erg vinden om alleen in een hotel te slapen en als je eens uiteten wilt ofzo kan ik me ook best vermaken hor. En ja als je eens wilt gaan stappen met je vriend zeg je maar gewoon dat hij leuke vrienden meeneemt…hahah!! Maar zoals je zei moet hij werken of niet? Dan ben je toch niet langer als een halve dag bij hem of hoe zie jij het voor je?
Groetjess nicole :dag:
hai hai lees hier dat je er al bent veel plezier meis ik ga over 2 weken naar kemer groetjes je 2de mama misschien in sept nog ff naar marmaris
Gaan er nog meer mensen komende tijd naar Marmaris?
Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje…ga terug…maar hij werkt voornamelijk savonds veel.
Dus als er nog iemand gaat…een beetje gezelschap is altijd leuk!:zon02:
Ik wil in september naar Marmaris. Wie gaat ook? Misschien kunnen we samen reizen? Groetjes Nathalie
Hey meiden, ik ga ook in september naar marmaris!!! Ook mijn vriendje werkr overdag dus als iemand gezellig wat wilt.doen;-) x
Sent from my X10i using Wereldwijzer App
Hallo,
Ik zie dat je in september naar Marmaris gaat om je vriend te bezoeken.
Heb je al geboekt?
Misschien kunnen we samen reizen.
Mijn email is nathascha1975@hotmail.com.
Hoop van je te horen.
Groetjes Nathalie