Hoi allemaal,
Allereerst nogmaals bedankt voor ieders reactie op mijn eerdere vragen over de Con dao eilanden. Ik ben nu wat gerichter aan het plannen voor onze reis naar Vietnam en Cambodja. We gaan in totaal 6 weken en beginnen op 11 december in Hanoi. Helaas heb ik de Con Dao eilanden er niet in kunnen plannen. Ik wil daar ook liever naartoe als de schildpadden hun eieren leggen, zit dus nog in het vat.
Na Hanoi, Halong Bay en Cuc Phuong (bedankt voor de tip Ton!) vliegen naar Hue en dan met de easyriders naar Hoi An. Vervolgens naar Nha Trang. Daarna naar Saigon, daar oud en nieuw vieren en daarna naar de Mekong Delta. Vanuit Can Tho vliegen naar Phu Quoc en dan met de boot naar Ha Tien en via Chau Doc naar Cambodja.
Ik heb de volgende vragen:
-wie heeft er ervaring met een Halong Bay tour via Hanoi Charming 2 hotel (1 overnachting op een boot)
- wat is handig is wat betreft vervoer van Hoi An naar Nha Trang en vandaar naar Saigon. Is de trein een goede optie? Wat zijn andere goede opties?
- hoe is het weer eind december tussen Hue en Nha Trang? Niet echt standweer toch?
- wie heeft er ervaring met de reis van Ha Tien naar Chau Doc? En toevallig ook van chau Doc naar Phnom Penh? Hoe lang duurt de reis met de bus of met de boot?
Alvast onwijs bedankt!
Barbara
Verder; wanneer begint TET precies, dan wil ik proberen in Cambodja te zijn…