wat nu?

Hier wordt je toch niet goed van… Krijg net een brief van Justitie; blijkt die vrouw van de gemeente vergeten te zijn om te vermelden dat het om een visum voor Canada gaat. Ze had alleen ingevuld dat het om een visum gaat. Nu moet ik dus een verklaring of bewijs van de ambassade naar Justitie opsturen.
Zou ik hiervoor gewoon een printje van de site kunnen gebruiken waarin staat dat je bewijs van goed gedrag nodig hebt?

Zo komt mijn aanvraag natuurlijk nooit rond 1 december bij de ambassade in Berlijn te liggen… :frown:

Groet,
Elsemarijn

brief bij de hand en ff t COVOG bellen lijkt me? T nummer kun je volgens mij vinden op de site van t ministerie van justie als t al niet in die brief staat!?

SUC6

hoi EricJan,

Ik ben gewoon met het formulier naar de gemeente gegaan, zij hebben dit digitaal verstuurd maar die muts is dus vergeten om te vermelden dat het om visum naar Canada gaat. Je hoeft volgens mij niet naar de ambassade want ze versturen het digitaal naar hen.

Wanneer ben je van plan om te gaan en waarheen?

Groetjes

Ik zal straks met het COVOG bellen en vragen wat ze nu precies van me nodig hebben daar het een ‘schriftelijk bewijs’ moest zijn.

Groetjes

PS: ik denk dat je de contact persoon niet hoeft in te vullen daar je die niet hebt: n.v.t. dus

heb net gebeld. Een uitdraai van de site van de ambassade is voldoende voor hen. Die ga ik dus meteen even faxen en dan maar weer afwachten.

Als ik jou was zou ik het formulier dus gewoon invullen zonder contactpersoon.

Groetjes

En het bewijs is binnen!!!

Volgende week alles opsturen en afwachten maar

fingers crossed

Suc6