Wat niet te missen op Bali!?

ah hey dank man

ja ik had in dubai al wat gekocht, supermooie ring, diamanten met robijnen maar die ben ik verloren.

ik zal ook eens informeren bij de beheerders van de villa.

ik wilde zelf ook een paar dagen naar singapore, maar is het beste om via den pasar een vlucht te boeken denk ik dan.

[quote="“Joyce777, post:21, topic:44130"”]

ah hey dank man

ja ik had in dubai al wat gekocht, supermooie ring, diamanten met robijnen maar die ben ik verloren.

ik zal ook eens informeren bij de beheerders van de villa.

ik wilde zelf ook een paar dagen naar singapore, maar is het beste om via den pasar een vlucht te boeken denk ik dan.

[/quote]

Als je even naar Jakarta gaat en dan naar Singapura.En daarna terug naar DPS .
Kan je de prijzen vergelijken .

Al heb je niks gekocht is het ook leuk om te zien.
Jakarta is echt leuk , vooral als je van winkelen houdt.

Hier hebt je de 2 top Malls van Jakarta

http://www.senayancity.com/home.php
Men beweerde dat je niet hoef verder te zoeken in Singapura , wij hebben het ook .
Persoonlijk ben ik 2 keren geweest , alleen kijke kijke niet kopen .
Veeeel te duur voor mij.
Ik doe alleen aan window shopping.

Dat geldt ook voor :

1 like

Uitstekend advies van Pengembara & Buaya Darat SA, waar we iets aan hebben.
Toppie.

Elke Indonesier die het over diamanten heeft zegt onmiddelijk “Amsterdam” dan zeg ik “Antwerpen”.

De ad vies en van si kehed moet men met een vrachtwagen zout nemen.

Dat zou je wel maar al te graag willen. smeerpoets

Er is overigens een hoop nep in edelstenen in Indonesia, robijnen en zo worden met laserstralen tot “hoogwaardige” stenen gemaakt. Als je in deze bisnis stapt moet je heel goed weten wat je doet. Trouwens met iedere handel in Negri Nipu.

Hier een site van ene Suryo :smiley:

Nog eentje

Zit ie er weer helemaal naast!
Elke Indonesiër weet dat ook in een gerenommeerde mall in Jakarta de kans groot is dat je nepproducten koopt. Als er wat te rotzooien valt zullen de Indonesiers het niet nalaten. Daarom gaan Indonesiers met geld allemaal naar Singapore en niet naar Jakarta want in Singapore weet je tenminste zeker dat je een echt Gucci koopt en geen goedkope kopie “made in Bandung”….

[quote=“Ouwebekende, post:27, topic:44130”]

Zit ie er weer helemaal naast!
Elke Indonesiër weet dat ook in een gerenommeerde mall in Jakarta de kans groot is dat je nepproducten koopt. **Als er wat te rotzooien valt zullen de Indonesiers het niet nalaten. Daarom gaan Indonesiers met geld allemaal naar Singapore en niet naar Jakarta want in Singapore weet je tenminste zeker dat je een echt Gucci koopt en geen goedkope kopie “made in Bandung”….[/**quote]

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: hahaahahah tjongejonge is dit een afkatforum ofzo hahahaahah ik lig hier dubbel

Ga ook lekker naar Gili Trawangan om te relaxen; met de Gilicat kun je vanaf Padang Bai naar de overkant. Heerlijk eiland !!!

Indesco

Ik ga naar Bali in AUG.
Tips?
Gr

Beste Amara,

probeer heel Bali te zien met een echte Balinese gids (zie www.gotobali.nl; via Emile kun je zowel een leuk Balinees huisje huren als een gids voor weinig geld). Daarnaast natuurlijk met de Gilicat naar de Gili-eilanden om te snorkelen/duiken maar ook te relaxen en genieten van een heerlijk eiland. Wil je meer weten, stuur dan een prive-bericht. Succes !!! Indesco

Hallo Ketut,
Waar in Sidemen moet ik zijn voor die mooi rijstterrassen en/of zijn er elders mooiere? Alvast bedankt!