Wat neem je mee voor `s avonds

Hi,
Nog 1 weekje en dat zitten we er al.:cheer:

Nu we de koffers alvast aan het inpakken zijn en zoals gewoonlijk boven ons gewicht zitten vraag ik me af wat we het beste mee kunnen nemen voor s avonds? In hoeverre koelt het s avonds af en moet je iets aan met lange mouwen vanwege de muggen of de temperatuur die gevoelsmatig kill is?

Groetjes Ursula

Voor eventuele kou hoef je niets mee te nemen, in de toeristische gebieden (aan de kust en in Ubud) is het altijd warm 's avonds.
Muggen zijn er wel, maar 's avonds smeren met een muggenmiddel met deet (Hema huismerk is lekker voordelig en werkt prima) voor je naar buiten gaat helpt wel voldoende. Lange broek kan je natuurlijk aantrekken, maar dat is wel erg warm.

Veel plezier! :chin:

Dank je wel, dit scheelt weer aan gewicht in de koffer.
Groetjes Ursula

Als je niet aan de kust verblijft, maar in het binnenland, dan is het toch wel lekker om een dun shirtje aan te hebben 's avonds. Ook kan het in bussen koud zijn door de AC, en dan is een shirt met lange mouwen ook wel lekker. En een dun shirt weegt bijna niks!

Dat is inderdaad wel handig ja. Ik heb meestal een dunne omslagdoek (sarong) in m’n tas zitten, overal handig voor: op viezige stoelen, om op te liggen op het strand, kledingvoorschriften bij bijvoorbeeld tempels of als je bij mensen thuis komt (uit beleefdheid), als omslagdoek als het koud is, enz.

Voor bezoek aan mensen thuis zou ik eerder een shirt meenemen dan een sharong, staat net wat netter!

Balinezen zullen niet snel commentaar geven op hoe mensen eruit zien, maar ze hebben zeker een mening. (En als je hen beter kent, dan schromen ze niet om die mening te geven ;))