Temperatuur 's avonds

Hoi iedereen

Nog welgeteld 2 weekjes en wij zitten op het vliegtuig richting Bali. Om goed in te schatten wat mee te nemen, kan er iemand me een idee geven van de temperatuur 's avonds? Nodig om een dikke trui mee te nemen, of niet echt?

Qua kleding las ik in een andere post dat je alles kan kopen aan een habbekrats, dus zomerkleedjes ook neem ik aan? Die kan je voor een redelijke prijs laten maken op maat ook? Hoe zit het met schoenen?
De reden van de vraag is dat mijn zusje en schoonbroer de wereld rondtrekken en wij voor hen nog een deel gerief moeten meenemen vanuit Belgie. Des te minder kilo’s voor onszelf, des te meer kunnen we dus voor hen meenemen :slight_smile:

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes
Lies

Qua kleding kopen ligt een beetje aan de locatie op Bali waar jullie zitten. In Kuta bijvoorbeeld kun je overal kleding kopen. De temperatuur in de avonden is over het algemeen lekker, langs de kust kan het soms wat fris zijn door de wind. neem een zomerjasje of vest mee!

Dank je wel!!! :slight_smile:

Trui heb je idd niet nodig. Ik had idd gewoon een dun vestje ofzo maar vaak niet eens nodig gehad. Alleen toen ik de Bromo op Java 's ochtends vroeg ging bezoeken had ik een fleecetrui en toen had ik het nog te koud. Gelukkig verhuurden ze dikke jassen daar haha…
O ja, vestje is natuurlijk ook lekker voor in het vliegtuig.

Tip: ik moet volgende maand ook heel veel meenemen (voor kindertehuis en allemaal licht spul) dus ik ga m’n kleding in de koffer in van die vacuumzakken doen. (niet die je met stofzuiger moet doen, want je weet nooit of ze dat hebben daar, waar ik kom nooit i.i.g.!!! maar die je vacuum kan trekken door op te rollen en als het dan weer uitrolt is het vacuum getrokken, beetje moeilijk uitleggen, missch. te koop bij Blokker (als ze die bij jullie hebben) ik had ze een keer bij het Kruidvat gekocht)

hoi Lies,

De temperatuur is ongewoon extreem :gisternacht om 1 am was het hier in Candidasa
nog 30 graden ,en dat is ca 100 m van de zee. Heel weinig regen maar wel bewolkt dus benauwd.
Een trui of jack heb ik meer als 10 jaar niet meer aangehad!!!

Verder kan je overal goedkoop kleding kopen, bv Lote markt ( voorheen Makro ) Carrefour en Galleria (Hypermarkt)
Afdingen is niet mijn ding…dus ik koop liever ergens met vaste prijzen = harga pas.
In principe kan je met een lege koffer hier naar toe ,zoals ik al schreef in een eerder topic :alleen zoute haring heb ik niet gevonden. Brood -beleg van hagelslag tot pindakaas.

Ik wens je een fijne vakantie met veel zon, alhoewel het regentijd ?? is als jij aankomt.:zon02::zon02:

veel kleding heb je niet nodig , kleren ginder laten wassen kost bijna niets .

Ik raad je een paraplu aan
Had er zelf ook een bij me erg handig

Over het algemeen zul je het niet al te koud krijgen maar alleen al voor in het vliegtuig is een trui heel handig :slight_smile: 's avonds aan zee kan het fris zijn door de wind, maar het is nooit écht koud.