hallo allemaal
Morgen is het dan zover: we gaan voor het eerst naar Bali. Vandaag dus pakken. Mag ik jullie 2 vragen stellen over de inhoud van de koffer?
Waterschoentjes mee? en
In oktober begint het regenseizoen, neem je dan een plu of regenjack mee?
Zijn wel puur hollandse vragen realiseer ik me…:wub:
dank alvast
Kees
Waterschoentjes mee voor jezelf of voor de kinderen?
Als je wilt gaan snorkelen krijg je meestal waterschoentjes op de plek waar je je vinnen en masker huurt. Als je wilt gaan zwemmen dan kunnen waterschoentjes voor de oostkust handig zijn (kiezelstrand), maar in het zuiden van Bali is het eigenlijk niet nodig om schoentjes te dragen. Ook bij Lovina kun je meestal zonder waterschoentjes.
Wat regenkleding betreft: als het regent, regent het meestal niet al te lang, en het blijft gewoon warm. Een regenjas is vaak warm. Als je perse iets mee wilt nemen dan zou ik eerder voor een dunne poncho gaan. Een paraplu vind ik zelf nooit handig, want waar laat je zo’n ding als het droog is ?!?!? Ik zou gewoon doen wat de locals doen: schuilen en wachten tot de bui over is ![]()
Hartelijk dank voor je snelle reactie Jenny. Schoentjes zitten erin, jas eruit. Dank!
Kees
Goede reis!
En mocht het onverhoopt toch veel gaan regelen: voor een paar cent kun je ook op Bali wel een dunne poncho kopen. Dit kun je beter doen als het droog is dan wanneer het regent, want bij regen verdubbelt de prijs ![]()
Hoi Keesw: ik wens je goede reis morgen>>> en een leuke vakantie te Bali.
Ik heb vandaag ook aan het inpakken, (we moeten nog 3 dagen werken) wij vertrekken donderag voor 4 weken naar Bali. Voor ons is het de 2de maal dat we naar Bali op vakantie gaan :zon02: We reizen naar Lovina; Amed; Candidasa en Sanur
grt…
dankjewel Denhil,
da’s vriendelijk…![]()
Natuurlijk wens ik jou ook een heel goeie vakantie!
Wij beginnen in Sanur, dan Ubud en de volgende twee weken gaan we ter plekke invullen. Lovina staat zeker op het lijstje…misschien ook nog Gili eiland(en), maar dat weet ik nog niet zeker ivm malaria pillen-shit…
Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, je kunt ons herkennen als volgt: een blanke 60er (die er jonger uitziet, maar wel een bietje overgewicht heeft…:wub:) met een half-suri vijftiger vrouw die er écht veel jonger uitziet…:cheer:
maarreh… nemen jullie nou waterschoenen mee?
veel plezier daar!
Kees
Hé Keesw
ja we nemen waterschoentje mee voor mijn man hij is een duiker en nemen ook een deel van zijn uitrusting mee, want we vliegen met Garuda en mogen 30 kg pp in de koffer hebben + 5kg hand koffertje (maar hebben te samen rond de 38 kg)
Ik hoop ook dat we jullie tegen komen we zijn vrouw 52j jong blond en mijn man is 60j jong met heel kort half grijs haar
heel vele grt…
nou die beschrijvingen komen aardig overeen… muv ‘jong blond’…
moet zijn: jong ‘caribisch’…:-))
enne, ja, ik ben ook grijzend en nèt naar de kapper geweest voor een ‘zomer-coupe’…
kan niet missen toch…?
bye!
Kees