Wat Moet Je Doen?

Dat ik dit hier neer zet zeg… Nou ja, ik moet mijn verhaal ff kwijt. Ook maar een goede vriendin weet hiervan.
Drie jaar geleden heb ik een turks vriendje gehad en na een tijdje heeft hij t uitgemaakt door omstandigeheden. Ik wou namelijk daar voor 4 maanden heen gaan terwijl hij geen geld had. Heeft ie nooit tegen me gezegd alleen toen t uit was. Hij heeft paar weken er na om t weer goed te maken maar mijn verdriet was gewoon te groot, en ik had mijn leven daar zo omgedraait dat ik er niet op in ben gegaan. Al die jaren heb ik aan hem gedacht. geprobeerd om een brief te schrijven enz. enz… Tot dat ik hem vorig jaar okotber weer zag… En t was weer t zelfde liedje… hij loog tegen me over van alles… kon ik gewoon aan hem zien. ik was hem helemaal zat. Heb hem verdrongen en eigenlijk ging t egt goed met me… Dacht ook niet meer aan hem, en genoot van mij leven hier in nl en van alle leuke vakanties in gumbet met mijn vriendin. Totdat ik in oktober weer op vakantie ging en hem weer tegen kwam. Hij kwam namelijk voor de laatste 3 weken in gumbet werken… We hebben samen een ontzettende leuke vakantie doorgebracht… Geen gezeik, geen leugens dit en dat. Hij vertelde alles, ook dat ie een engelse vriendin had en dat ze plannen hadden om volgend jaar te trouwen :frowning: Ik zei nog tegen mezelf en mijn vriendin, word nu niet weer verliefd maar ben nu thuis en moet telkens aan hem denken. Onze foto’s samen heb ik naar hem opgestuurd omdat hij ze wou hebben en heb hem vorige week gebeld omdat ik in zon dip zat. Zegt die dingen als t is goed om je stem weer te horen…enz enz. En nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen… Hem proberen weer te vergeten ook al is t gewoon mijn skatje , of contact blijven houden en hem egt vertellen wat ik voel… Ik ben eg de weg kwijt nu… HELP ME

Doe je eigen geen verdriet meer. Je vriend vertelde zelf dat hij gaat trouwen volgend jaar met een englese. Laat hem in rust. Probeer gewoon weer te vergeten en zoek een nieuwe vriend.Ik heb al zoveel van die verhalen gehoord en je kan er alleen nog meer verdriet door krijgen. Turkse jongens zijn nu eenmaal anders dan onze jongens. Ze kunnen lief zijn als je hier bent,maar eens terug weg, zijn er zoveel anderen die op hen wachten. Denk aan je eigen leven en toekomst en pieker niet over een oude liefde in Turkije. Denk ook wat voor leven je hier kan hebben zonder werk en toekomst. Turkije is een mooi vakantieland,maar hier wonen is pas mooi als je een eigen zaak hebt of een inkomen hebt uit eigen land.
Blijf positief,er zijn nog meer lieve jongens.
Franka

tuurlijk weet ik ook wel dat t beste is om hem te vergeten maar ja t is toch mijn eerste liefde!! Ach ja ik zie wel hoe t loopt. Ik blijf gewoon contact met hem houden en dan zie ik wel hoe t loopt. Maar ik ben ook niet zo naief dat ik hoop heb dat t weer goed komt…
Ik zat gister ook in een dip en toen heb ik t geschreven, gaat nu weer een stuk beter…hihihi
Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Naja naief ben je wel, je blijft contact houden, laat hem gewoon helemaal gaan. Het is je eerste liefde zeg je, okay, op naar de tweede dan maar!
Nu zit je hem in principe lastig te vallen met jou dipjes betreft hem, terwijl hij verloofd is, hoe zou jij het vinden om steeds door een ex lastig gevallen te worden?
Laat hem gewoon lekker los en vind een leuke vent bij je in de buurt.

Ik vind het erg rot voor je, maar troost je misschien met de gedachte dat het met die Engelse ook allemaal niet zo serieus zal zijn. Wie weet gebruikt haar haar ook alleen maar. En hiij zegt zelf dat ie het leuk vind om jou te horen, dat zal zij ook wel niet leuk vinden. Dus uiteindelijk ben je hem misschien liever kwijt dan rijk.

Veel succes verder en zet hem op!

Hey vita,
Ik val me ex egt niet lastig hoor, Hij vind t leuk als ik bel en af en toe bel t hij ook… Maar ja bedankt voor alle reacties en ik zal hem proberen uit mijn kop te zetten, want t kan ook nooit wat worden eigenlijk. Ik zou daar nooit willen wonen en ik heb hier gelukkig ook een leven!! Nu ga ik er vandoor, lekker stappen en misschien een lekkere hunk aan de haak slaan…hihihi :smiley:

Heej,

Ik snap je wel hoor, tuurlijk ik denk iedereen hier maar ik denk ook idd dat het beter is hem gewoon langzaam uit je hoofd te zetten, en geloof me ik weet hoe moeilijk het is om iemand te willen vergeten waar je heeelll vaak aan moet denken en die je dus liever niet uit je gedachten wil verbannen… veel succes meid! BTW nog een leuke en lekkere hunk gescoord??? haha!! x