Sinds dat ik in juni terug ben gekomen uit Turkije heb ik contact met een jongen, D.
Ik leerde hem kennen in een restaurant in Alanya, Oba. Waar hij veel met me flirtte en dergelijke.
Nu praten we veel via social media en met de cam aan.
Bijna elke avond is hij online en spreekt hij me aan. En als z’n vrienden hem vragen of mee gaat stappen zegt hij dat hij liever met mij blijft praten.
Laatst vertelde hij me dat hij verliefd op me is. Ik heb gezegd dat ik niet verliefd op hem ben.
Na dat ik de laatste keer gekwetst ben, ben ik heel voorzichtig geworden, maar stiekem vind ik hem wel heel leuk.
Nu kreeg ik een berichtje van hem:
Wat bedoelde je laatste nou. Over dat je niks voor me voelde. ik moet er telkens aan denken en ik kan niet begrijpen waarom je niks voor me voelt en waarom je dit gezegd hebt. En dat maakt me gek, zoals je me altijd gek maakt. Als je dit echt meent, delete me dan alsjeblieft op fb. Dan kan ik niet telkens naar je foto’s kijken. Ik wil je in het echt zien en niet alleen op de foto’s. Ik hoop dat je me begrijpt.
Ik wil heel graag geloven dat wat hij geschreven heeft waar is.
Maar ik ken z’n 4 oudere broers. Alle 4 getrouwd en ze gaan elke keer vreemd. Hierdoor word ik bang dat hij ook zo is.
Aan de andere kant is de situatie zoals in het begin al omschreven.
Wat zouden jullie doen? Het een kans geven? Of het voorzichtig aan kijken?
Er niks mee doen? Ik weet het niet meer…
Leasa: Is echt moeilijk. Lijkt echt wel of hij het goed te pakken heeft met jou! Ik zou ook wantrouwig zijn als zijn andere broers allemaal vreemd gaan :s Weet het ook echt niet wat ik zou doen in jou plaats. Als je echt iets voor hem voelt, mss voorzichtig toch proberen. Je weet natuurlijk nooit, maar hou er dan wel rekening mee dat als hij ook zo is als zijn broers, je op een dag mss wel gekwetst wordt. :s
Veel succes met je beslissing.
Het is inderdaad moeilijk.
Aan de ene kant denk ik dat hij het echt meent.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik weer gekwetst word.
Met m’n ex was het eerst ook allemaal heel serieus en toen opeens was het over.
Maar als het echt serieus is, dan moet ik er misschien toch op in gaan.
Anders is het weer een gemiste kans…
Ik weet het niet. Ik heb gezegd dat hij me de tijd moet geven om na te denken.
En ik weet niet eens of ik wel 100% over m’n ex heen ben.
Ik vind D. echt een leuke jongen, maar dat heb ik vaker gehad en dan kwam ik er telkens toch achter dat ik m’n ex niet kon vergeten.
Als dat zo is krijgt D. niet eens een eerlijke kans.
Dus misschien moet ik dat eerst maar eens uitzoeken!
Ik zie nu pas je berichtje… Weet niet of het nog van toepassing is, maar ik zou zeggen… kijk hoe het gaat lopen als hij iedere keer de moeite doet om online te zijn met jou, niet meer gaat stappen omdat hij bij jou wilt zijn en jij hem eigenlijk toch wel heel leuk vind, waarom zou je het niet proberen? Omdat zijn broers vreemd gaan?
Het enige wat ik je kan zeggen dat een goede vriend van mij ook 3 broers heeft en alle 3 die broers zijn zwaar aan de alcohol. Die goede vriend van mij drinkt geen druppel… Ze komen allemaal uit hetzelfde nest, allemaal dezelfde opvoeding, maar ieder mens is verschillend en misschien vind die jongen waarmee je chat het wel verschrikkelijk en wilt hij juist het tegenover gestelde, praat met hem erover wat je angst is, misschien dat er dan duidelijkheid komt!
Maar als je hem echt echt leuk vind, ga er dan gewoon lekker voor, wie weet is het wel de liefde van je leven succes