Ik ben in juli een week met een vriendin naar Bodrum geweest. En op de tweede dag al een hele leuke jongen ontmoet. Hij werkt op de boulevard, boottochten verkopen. Sinds ik terug ben smsen, bellen en msn-en we. Nu wil ik in oktober voor een week terug, maar toch heb ik twijfels. Niet over hem, ik vind hem helemaal leuk en ben hartstikke verliefd. Bij mij is het meer van, stel dat ik in oktober ga en we worden nog meer verliefd. Ik ga dan na een week naar huis. Hij moet in november het leger in. Stel dat we dat jaar overleven, wat dan? Uiteindelijk zal één van ons moeten verhuizen, de taal leren enz enz. Het is wel vroeg om daar nu over na te denken maar als er geen toekomst inzit, waarom dan in oktober gaan. Moeilijk, moeilijk… Graag zou ik jullie mening horen.
eey meid, Ik kan je niet helpen want ik heb namelijk hetzelfde met mijn vriend. Ik zit hier nog op school en die wil ik afmaken en ben in 2011 klaar en hij moet dan het leger nog in dus ik kan er pas in 2012 gaan wonen. Ik twijfel nu ook heel erg maar heb besloten dat ik ga kijken hoe het allemaal gaat lopen want als ik nie neer hem toe ga weet ik dat hij altijd in mijn hoofd zal blijven! je moet de beslissing voor jezelf idd nemen of je miss ooit daar naartoe wilt verhuizen anders zou ik er heel goed over nadenken hoor! groetjes marinke
Ja dat is moeilijk, maar een vraagje hoe oud ben je. Je kunt eerst eens kijken in oktober , of er nog een klik is van twee kanten. Het is nog erg vroeg om nu al te denken waar je later gaat wonen . Is het liefde , jaaaa dan gaan die 15 maanden dienst tijd ook voorbij. Maar eerst geniet van een weekje oktober de rest komt later wel.:dag:
Precies hetzelfde verhaal bij mij! Ik heb hem ook in juli ontmoet en ga ook in oktober een weekje heen. En zit met hetzelfde…nu nog 7 weken wachten voor 1 week samen,die zó weer voorbij is…en dan inderdaad?
Hij gaat dan naar het binnenland,naar zijn familie…en ik,wachten tot volgend jaar zomer? nee hoor,dat trek ik niet! Dus…ik ga in oktober heen,als het dan écht nog zo goed voelt,dan toch maar plannen maken. Ik zou daar wel heen willen hoor,zeker weten!
Alleen,ik weet niet hoe het bij jou zit,maar ik heb hier nog een dochter van 6…wel met een “niet echt betrokken vader” hier,maar toch! Ik krijg vanzelf de halve wereld over me heen als ik haar meeneem naar turkije!
Maar goed,da’s waarschijnlijk weer voer voor een nieuw onderwerp…
hey hey,
nou ik heb dus ook hetzelfde probleem!!
Ben afgelopen juli voor de derde keer naar alanya geweest en zoals ze zeggen ‘jahoor, driemaal is scheepsrecht’.
Ben ik verliefd geworden!!!
Ik ga ook in oktober terug.
Ik praat er met heel veel mensen over en die mensen hebben allemaal verschillende meningen en uiteindelijk weet je toch niet wat et beste is!
Volg je hart is wat ik je kan adviseren!
xx
Ik zou hem eerst beter leren kennen, met iemand zover weg duurt dat toch al langer als normaal, na 1 weekje in oktober kun je daar nog niet veel van zeggen. Ik zou nog helemaal niet over die dingen nadenken nu, helemaal niet omdat hij nog in dienst moet. Mijn vriend was gelukkig al in dienst geweest maar heb wel gehoord dat het echt niet makkelijk is als je vriend in dienst zit. Waarom z’on haast, geniet er eerst lekker van.Daarna heb je nog 15 maanden de tijd om daarover na te denken.
Lieve Maaiker26, je bent 26!! Lijkt me toch oud genoeg om een beslissing te nemen. Denk idd niet zoveel over de toekomst na, je kent hem nog maar heel kort. Ga lekker in oktober naar hem toe en zie gewoon wat ervan komt. Als jullie liefde echt is kom je zijn legertijd wel door. Succes met alles!
Ik heb mijn vriend in mei leren kennen, in juli ben ik weer naar TR gegaan om te kijken “wat het nu was” nog verliefder teruggekomen en in september ga ik weer…
Na de 1e keer zat ik met dezelfde vragen, maar wist niet of ze nut hadden om er al over na te denken, wilde hem tenslotte nog een x zien. Na de 2e x hem gezien te hebben wist ik dat het echte verliefdheid was en ging ik er nog meer en serieuzer over nadenken. Nu heb ik zoiets van…eerst maar es ff afwachten hoe die in september is en dan willen we proberen dat ie 3 mnd naar NL komt op een toeristenvisum…als dan alles goed gaat wordt het tijd om er echt serieus over na te denken. Tot die tijd zitten de vragen wel in mijn hoofd maar er echt echt serieus over nadenken komt pas denk ik als ie hier in NL 3 maanden is geweest. Dan weet ik tenslotte echt meer.
Dat is waar, ik weet ook dat het wel vroeg is om over dat soort dingen na te denken. Ik denk dat ik gewoon moet gaan in oktober. Gaan er trouwens nog meer meiden naar Bodrum in oktober?
Ik sluit me hierbij aan. Het is leuk om over later te denken, maar in dit geval is dat ook erg moeilijk. Je kan indd gewoon beter kijken hoe jullie de tijd samen ervaren in oktober. Misschien wordt jullie contact beter, of is het een eye-opener en besluit je het af te kappen. Ik raad je aan om kleine stapjes te nemen. Ik probeer zoveel mogelijk naar mijn vriend te gaan, ik ben nog niet oud genoeg om hem uit te nodigen naar Nederland. Ga op je gevoel af. En die 15maanden zijn voorbij voordat je het weet.
Dat heb ik dus ook, nu wachten, hem missen en dan één week samen die zo weer voorbij is. Wanneer ga je in oktober? Gelukkig is mijn familie best positief en vinden dat ik moet doen waar ik me goed bij voel. Ik snap dat als je een kind hebt hier goed over moet nadenken, ik ben alleen en 26 dus ik kan doen en laten wat ik wil. Maar goed, ik denk dat ik toch maar moet gaan…denk ik…:tssk:
Meisje ik heb precies hetzelfde probleem…
ook ik ben verliefd geworden op een jongen uit marmaris…
ik ben voor hem teruggeweest naar turkije voor 3 weken…
en heb een geweldige tijd met hem beleefd…
nu ik weer terug thuis ben zijn we ook al over zoveel verschillende mogelijkheden aan het nadenken om echt weer bij elkaar te kunne zijn…hij wil misschien hierheen komen…om te studeren en bij mij te zijn…
maar er zijn zoveel dingen…het is zo moeilijk voor een turk om een visum te krijgen naar nederland…dus dan zou je zeggen waarom ga jij dan niet naar turkije…
nou vanwege het feit dat ik pas 17 ben…ik word in augustus volgend jaar pas 18…en 1 jaar is heel lang zonder elkaar…
mijn ouders willen niet dat ik voor hem naar turkije ga…want ze kennen hem niet en ‘er zijn nog zoveel andere’ en ‘dit is toch maar voor even’…je kent het hele ouder verhaal wel…het kwetst me zo erg dat mijn ouders me niet begrijpen…want ik meen het echt serieus met deze jongen…
ik begrijp jou daarom…want ik denk over precies dezelfde dingen na als jij!!
wie kan mij helpen?? wat moet ik doen…wat voor oplossingen kan ik vinden…
ik hoor graag jullie mening hierover…